Boj za nakup državnega deleža v Aerodromu Ljubljana se preveša v sklepno fazo. Po tem, ko so potencialni investitorji, ki so se uvrstili v ožji izbor, opravili skrbni pregled upravljalca brniškega letališča, bodo morali namreč najkasneje do jutri Slovenskemu državnemu holdingu (SDH) poslati tudi zavezujoče ponudbe. Največ možnosti za nakup Aerodroma Ljubljana poznavalci pripisujejo nemškemu Fraportu, ki upravlja letališče v Frankfurtu, in francoskemu Vinci Airports, ki združuje 23 manjših letališč v Franciji, na Portugalskem in v Kambodži. Zavezujočo ponudbo bo po napovedih naših virov oddala tudi italijanska skupina Save, ki upravlja beneško letališče in ki ji pri načrtovanem prevzemu svetuje Publikum Deana Čendaka in Zvoneta Taljata.

Po navedbah naših virov pa naj bi se za nakup Aerodroma Ljubljana potegoval tudi kitajski letalski prevoznik China Southern Airlines, ki bi si z nakupom vsekakor olajšal prodor na evropski trg. Kitajci so že lani svoje načrte z Aerodromom in Adrio Airways želeli predstaviti tudi infrastrukturnemu ministru Samu Omerzelu, vendar ta zanje ni našel časa. S China Southern Airlines naj bi pri naskoku na Aerodrom sodelovala avstralska bančna skupina Macquarie Group, ki se je leta 2007 potegovala tudi za nakup Telekoma Slovenije. Naj ob tem omenimo, da je premierka Alenka Bratušek v poročilu komisiji za preprečevanje korupcije navedla tudi lobistični stik s predstavniki družbe Macquarie Capital, ki je znotraj avstralske skupine zadolžena za svetovanje pri prevzemih. Kot je navedeno v poročilu, se je Macquarie Capital pri premierki zanimal prav za vlaganja v slovenske infrastrukturne projekte, skoraj sočasno pa so se pri Bratuškovi mudili tudi predstavniki skupine Save.

Med vlagatelji, ki so se uvrstili v ožji izbor, naj bi bili tudi francoski Egis Group ter dva finančna vlagatelja, vendar podrobnosti za zdaj niso znane. V SDH si sicer prizadevajo, da bi prodajne postopke končali že v prvi polovici avgusta.