Ključni izzivi za vodje so:

Redefinicija poslovnega sveta – pri tem so lahko v oporo komunikacijske tehnologije, mobilni telefon je daleč več kot samo mobilec za komuniciranje, pravila poslovne igre so s spremenila. Namen posla je invencija in produkcija ter prodaja stvari, da izboljšajo ljudem kakovost življenja. Je pa seveda dobiček ključnega pomena za delovanje podjetja, ne pa končni cilj. Tud finančni trgi se morejo redefinirati. Ni prav, da delamo denar iz ničesar. Denar naj se vlaga v ljudi. To šele ustvarja celovit krog razvoja družbe.

 

Re-invencija korporativnega sveta

Namesto ljudi delajo roboti, svoje delo lahko opravljamo od koderkoli, pomembno je, da dosegamo želena ali še boljše rezultate. Ljudje so s strankami in terenu.

 

Vnovičen vpogled v koncept dela

»Življenje je prekratko, da bi bili nesrečni. Zato je treba poskrbeti, da smo tudi pri delu zadovoljni. Večina si namreč želi, da bi res živela svoje potenciale. Pogosto slišimo: »Nisem to, kar sem si želela biti!« Ali ni to res žalostno!? Ali živim svoje življenje ali življenje po nareku nekoga drugega. Razpetost med zasebnim in službenim življenjem je nesmiselna, saj sta tesno prepletena,« je prepričan Casse. To so torej trije ključni izzivi, pred katere je postavljen menedžment. Zato je potrebno reinventirati vodenje.