Zynga se že dalj časa sooča z upadom števila uporabnikov in posledično slabim poslovanjem. Lani je podjetje, znano po igrah za družbeno omrežje Facebook, ustvarilo 36 milijonov dolarjev izgube na 873 milijonov prihodkov. Samo v zadnjem četrtletju je izguba znašala 25 milijonov dolarjev, pri podjetju pa so napovedali 15-odstotno zmanjšanje števila zaposlenih.

Z nakupom podjetja Naturalmotion želijo okrepiti položaj na mobilnem trgu, v svetlo prihodnost pa očitno verjamejo tudi vlagatelji - delnica Zynge je po napovedi pridobila slabih 20 odstotkov.

Zynga je svoj vrhunec dosegla z igro Farmville in njenimi izpeljankami. A sodelovanje s Facebookom se je v zadnjem času ohladilo, saj družbeno omrežje pospešeno išče nove vire prihodkov, Zynga pa se spopada z vse manjšim številom uporabnikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.