Kljub temu da veliko ljudi zavrača idejo o uspešni zvezi v istem delovnem okolju, Maja in Gregor v tem ne vidita ovir. Dopolnjujeta se tudi v kompetencah - Gregor ima veliko znanja s področja programiranja in spletnega marketinga, Maja pa je uspešna pri pisanju prodajnih besedil in svetovanju. Ideja za skupno podjetje je padla na plodna tla že po pol leta njune zveze. Nista odlašala, ampak odprla s.p. na Gregorjevo ime, kar je bila tisti trenutek za mlada študenta, najcenejša in najbolj preprosta rešitev.

Tako kot njuni vrstniki je par preživel velik del mladosti v šoli, vendar sta na koncu vseeno našla legitimen razlog, da zaključek študija preložita za nedoločen čas. K tej odločitvi ju je vodila velika želja po skupnem podjetju in po mnenju Maje Švener odločitev ni bila slaba: "Študirala sem umetnostno zgodovino in filozofijo, zdaj pa delam popolnoma druge stvari. Na moji smeri ni pravih možnosti za zaposlitev in tako sem v nekem trenutku spoznala, da sem opravila dovolj izpitov in da sem že dovolj stara, da se lahko vprašam, kaj bi želela v življenju početi. Tako se je rodila ideja o spletni trgovini."

Podobnih misli je tudi Gregor Koprivnik, ki o sebi pravi, da že vse življenje po malem prehiteva čas in da je po tej poti stopal verjetno že od osnovne šole naprej: "Sem zagovornik mnenja, da je znanje treba iskati tudi izven šolskega sistema in tako tudi tudi na področju spletnega marketinga. Profesorji na fakultetah dosegajo starost petdeset let in več, pa ne vedo veliko o tem, saj se svet hitro razvija."

Spontanost obrodila sadove

S hitro in spontano odločitvijo, da opustita šolanje ter se prepustita svoji ideji, sta najbolj presenetila domače. Pri Maji je bilo nekoliko lažje, saj so starši kmalu ugotovili, da se delu zares posveča in dosega tudi zavidljive rezultate, Gregor pa je naletel na nekoliko trši oreh. "Pri meni gre za veliko razliko v starosti, poleg tega pa prihajam iz majhne vasi, kjer je število krav večje od števila prebivalcev. Moja starša sta študij na fakulteti vedno videla kot rešitev, da ne bom celo življenje navaden delavec. Mama me je spraševala, kdaj imam izpite, čeprav sem študij že davno opustil, in ni prenehala, dokler niso začeli o podjetju pisati mediji. Šele tedaj teh vprašanj ni bilo več. Vem pa, da si najini starši diplome še vedno želijo, za primer, da bi jo kdaj potrebovala."

Komunikacija ti-na-ti

Za sedaj jima prodaja uspeva, saj sta v prvem letu uspela nabrati kar nekaj kapitala ter dobrih idej za širitev in bogatenje ponudbe. Hvaležna sta predvsem aktualnim socialnim omrežjem, predvsem facebooku, kjer z njuno idejo diha kar 53.000 privržencev oziroma bolje rečeno "oboževalk" ženskega spola. Aktivna komunikacija jima tudi ne povzroča slabih odzivov, po Majinem mnenju celo spreminja nakupne navade: "Ko sva začela, spletna prodaja pri ženski populaciji še ni bila razširjena. Moški imajo že daljšo tradicijo kupovanja preko spleta ter celotni zadevi nekoliko bolj zaupajo. Kar dolgo je trajalo, da se je temu privadil tudi nežnejši spol. Treba je bilo pridobiti zaupanje, zato sva gradila na sproščenem in neformalnem odnosu.

Mlada podjetnika pa nista sama, pomoč prihaja iz vseh vetrov - s strani družine in prijateljev, poslovno pa sodelujeta tudi z make-up svetovalko Majo Vučina s katero imate še velike načrte. Daleč najbolj udarna je zajčica Minka Šminka, ki je po Majinih besedah svoj talent za ličenje pokazala, še preden se je udomačila. "Minka Šminka je naš hišni zajček oziroma zajčica. Dobili smo jo kakšen mesec ali dva pred odprtjem trgovine in ko so prišle prve škatle z izdelki, jih je ona veselo pogrizljala. Ker so zajčki tudi sinonim za izdelke, ki niso testirani na živalih, je tako naša Minkica 'predstavnica' naših izdelkov, ki niso testirani na živalih."