Aleš Ahčan, ekonomist:

»Nad odstopom sem presenečen. Finančni minister je navadno človek trdnega značaja in jasnih stališč, ki večinoma pluje proti vetru. Glede na zahtevane lastnosti finančni ministri ne odstopajo, ampak se jih odstavlja ali odstavi. Doktorja Dušana Mramorja sem poznal kot človeka, ki je bil prav takšen, torej z jasnimi stališči, od katerih nikoli ne odstopa. Zato me ta odstop preseneča. Drži pa, da v zadnjem času nisem opazil, da bi se minister javno zelo izpostavljal glede nepriljubljenih ukrepov, kar je mogoče tudi znamenje, da je bil odstop že nekaj časa načrtovan.«

Sašo Polanec, ekonomist:

»Minister Mramor je v vladi zastopal konservativno miselnost. Tako se je pri prevelikem javnofinančnem primanjkljaju držal zavez in smernic, ki jih je začrtala evropska komisija. Mislim pa, da nekateri v vladi niso delili njegovega mnenja. Konservativen je bil tudi pri načrtih glede investicij, pri čemer so med drugim velike ambicije pri gradnji drugega tira Divača–Koper. Problematičen je bil tudi pri postavljanju ljudi oziroma kadrov, na primer v SDH, in pri zamenjavi vodstva v DUTB. Pri tem bi po mojem mnenju minister Mramor lahko odigral boljšo vlogo, če bi za te funkcije izbral nevtralne in profesionalne ljudi, ki so manj obremenjeni z lokalnimi zgodbami.«

Mirko Strašek, direktor KLS Ljubno:

»Nad odstopom ministra Dušana Mramorja sem presenečen in mi je žal, da je odstopil. Z vsemi njegovimi potezami sicer nisem bil zadovoljen, vendar je bil eden najbolj kompetentnih ministrov in je pripravil nekaj zelo konkretnih ukrepov za izboljšanje gospodarskih in finančnih razmer v Sloveniji. Delal je dobro in po mojem mnenju je bil najboljši finančni minister v zadnjih desetih letih. V gospodarstvu je namreč vzpostavil stabilne pogoje, kar je nujno. Z davčno reformo pa niti približno nisem zadovoljen, saj predlagani ukrepi na eni strani prinašajo razbremenitev, na drugi pa obremenitev gospodarstva. Po mojem mnenju bi morali v javno porabo še bolj zarezati.«

Andrej Mertelj, izvršni direktor Datalaba:

»Davčni utajevalec zelo težko zagovarja davčno reformo. Sprašujem se, ali so bili profesorji preferirani zaradi izplačanih avtorskih honorarjev in kdo bo državi povrnil več milijonov evrov davkov, ki so jih utajili. To so po mojem mnenju vprašanja, ki so ostala brez odgovorov. Kaj se bo spremenilo s prihodom novega finančnega ministra ali ministrice? Nič se ne bo spremenilo, vse gre k vragu.«

Samo Hribar Milič, generalni direktor GZS:

»Čeprav je minister Mramor z nadaljevanjem strategije, ki sta jo prej postavila njegova predhodnika Janez Šusteršič in Uroš Čufer, pomembno prispeval k stabilnosti, bo gospodarstvu ostal v spominu predvsem po skromni spremembi davkov in po proračunu, ki je bil nerazvojno naravnan. Za bodočega finančnega ministra pa si želimo osebo, ki bo imela najširšo politično podporo in bo njena ključna usmeritev zagotavljanje finančne stabilnosti ter uresničitev več resnih reform, ki jih Slovenija nujno potrebuje.«