Podjetje je prav tako najavilo spremembe v njegovem vodstvu, in sicer bo mesto direktorja prevzel Todd Sawicki, soustanovitelj Boštjan Špetič pa bo prevzel vodenje razvoja produktov. Kot je dejal Sawicki, Zemanta z naborom novih produktov pametnejši „content“ marketing ekosistem, ki bolje služi tako založnikom in oglaševalcem kot tudi bralcem. „Razvili smo orodje in tehnologijo za povezovanje relevantnih vsebin, kar maksimizira vrednost publike in ta rast se bo še nadaljevala. Verjamemo, da so na vsebini temelječi oglasi prava pot krepitve blagovne znamke,“ je dejal Sawicki, ki meni, da bo to tudi ustavilo izpad prihodkov založnikov na račun odhajanja bralcev na mobilne naprave.

V zadnjem letu se je število založnikov, ki uporabljajo Zemantino platformo, povečalo na več kot 600.000, med njimi sta tudi AP in VentureBeat. V sodelovanju s slednjim so razvili in na trg poslali produkt Streams za optimizacijo uporabniške izkušnje na mobilnih napravah, produkt Circles pa založnikom omogoča oblikovanje mreže vsebin strokovnjakov in vplivnih ljudi, ki priporočajo zaupanja vredne objave in s tem povečujejo doseg bralcev.

Zemanta je sicer do zdaj zbrala že 8 milijonov evrov investicij, zaposluje pa 30 ljudi. Širitev ekipe napovedujejo že v prihodnjem letu.