Zmaga na reliju Saturnus je verjetno nekaj posebnega?

Seveda, prišla je kot naročeno, v pravem trenutku, bila je pravo olajšanje za vso vloženo energijo, denar in čas v minulih letih. Sicer smo se dokaj pozno odločili za tak projekt, kot ga je predstavljal peugeot 208 T16 R5, a mislim, da smo naredili vse, kar je bilo v naši moči, da smo pokazali, da lahko tudi slovenska posadka zmaga na takem pomembnem reliju. Konec koncev je to še vedno najprestižnejši reli pri nas.

Nastopili ste z izredno dobro pripravljenim in zmogljivim peugeotom 208 T16 R5 in tudi novo sovoznico?

Z Blanko se zelo dobro poznava, tako da to ni bila nobena posebnost, bolj me je pred samim startom skrbelo, kako se bova spoprijateljila z dirkalnikom. Ta je bil res velika in še kako mamljiva neznanka, saj smo ga dobili le en dan pred relijem in sva ga začela zares spoznavati šele na posameznih hitrostnih preizkušnjah. Zato je bila psihična obremenjenost precej večja kot recimo fizična, bolj me je skrbelo, ali bom znal izrabiti vse, kar tak vrhunski dirkalnik z okoli 280 konji in štirikolesnim pogonom ponuja.

Kako da ste sploh prišli do tega dirkalnika? Imate v načrtu še kakšne nastope z njim?

Po reliju v Opatiji so se pri Peugeotu odločili, da bi radi reli Saturnus po svoje zaznamovali in hitro smo se dogovorili za R5. Vemo, da kljub dobri pripravi moj »običajni« 208 R2 ni vedno kos tekmecem, zato je bil ta dirkalnik svojevrstna pika na i. Seveda bi si še želel kdaj sesti vanj, a to ni mačji kašelj, saj smo letos že tako kar dobro obremenili proračun z reliji za evropsko prvenstvo, in če bomo to normalno speljali do konca, se bo mogoče še kdaj ponudila priložnost. A zavedam se, da ne smemo prehitevati stvari, napredovati je treba po korakih, saj bi lahko drugače na koncu imeli prej negativne kot pozitivne posledice. Kot sem dejal, mogoče bomo kot nagrado še kdaj dobili priložnost. Ker nekaj je jasno: šele začeli smo odkrivati, kaj ta dirkalnik zmore, še zdaleč nismo izrabili njegovih potencialov. Res bi rad, da bi bil nekoč z R5 na primer tako domač kot z mojim R2, to bi bil pravi užitek. A ne glede na vse moram biti zelo hvaležen vsem, ki so sodelovali pri tem projektu, da sem sploh lahko dobil to priložnost.

Močna konkurenca in dober dirkalnik sta tisto, kar verjetno vsakega dirkača samo še dodatno motivira?

Seveda, letos smo zares uživali. Reli je bil zahteven, bilo je veliko posadk, pri nas že dolgo ne toliko. To in dejstvo, da imaš v rokah tehniko, ki omogoča zmago v skupni razvrstitvi, je nekaj, kar te dobesedno požene v novo dimenzijo. Saturnus ima svoj sloves in zmaga na tem reliju je več, kot bi si lahko želel. Zato menim, da sva z Blanko odlično izrabila ponujeno priložnost in pokazala, da smo tudi slovenski relisti dovolj dobri in hitri za zmago na Saturnusu.

Kako bo z vašimi dirkami v prihodnje?

Čaka nas, če bo šlo vse po načrtih, še pet relijev za evropsko prvenstvo, zdaj sledita Belgija in Češka. Tam je veliko dela, konkurenca je močna, dala pa bova vse od sebe, pravzaprav vsi v ekipi, da tudi tam upravičiva pričakovanja, svoja, ekipna in tudi sponzorska. Zmaga na Saturnusu je bila lep pokazatelj, da znamo zmagovati, da znamo stvari pripraviti do potankosti. To me še najbolj veseli, zato se optimistično podajamo na naslednje dirke.