Adria Airways je v programu poslovnega in finančnega prestrukturiranja, jeseni 2011 potrjenemu tudi na vladi, med ukrepi, ki so po večini v odgovornosti družbe same, predvidela tudi ukrepe, za katere je odgovorna država.

Družba je v postopku prestrukturiranja implementirala skoraj vse predvidene ukrepe, na katere je imela vpliv, zdaj pa je nekatere svoje obveznosti izpolnila tudi država, nekaj ukrepov pa še pripravlja.

Adria Airways je v sodelovanju s Kontrolo zračnega prometa Slovenije in Javno agencijo za civilno letalstvo RS leta 2013 optimizirala odletno proceduro proti severozahodu. V kratkem bodo optimizirali tudi odletno proceduro proti jugovzhodu, dolgoročno pa želijo optimizirati še priletne procedure z jugovzhoda in dodatno skrajšati odletno proceduro proti severozahodu.

Optimizacija priletno-odletnih procedur je stalni proces, vezan na strukture zračnega prometa celotne Evrope. Odletno-priletne procedure se spreminjajo v dogovoru s kontrolami zračnega prometa sosednjih držav (Avstrija, Hrvaška).

Decembra lani je vlada na predlog agencije za civilno letalstvo sprejela novo nižjo tarifo, ki bo družbo delno razbremenila. V tem mesecu pa je agencija Adrio Airways seznanila s tem, da se pripravlja tudi novi model financiranja agencije, ki bo dodatno znižal stroške družbe.

Ministrstvo za infrastrukturo je ta mesec v pismu o nameri tudi naznanilo, da bodo v tem letu znižali strošek terminalne navigacije na ljubljanskem letališču, so še sporočili iz slovenskega letalskega prevoznika.