V sodelovanju z Mediano, inštitutom za raziskovanje trga in medijev, že od leta 2006 organizatorji Sporto konference raziskujejo, katere športnice, športniki in športni klubi so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Letos so drugič zapored javnomnenjsko raziskavo izvedli ne le v Sloveniji, ampak tudi na Hrvaškem in v Srbiji. Nagrada gre v roke tistim, ki so v očeh javnosti najbolj priljubljeni, prepoznani ter trženjsko in nasploh uspešni.

Mazejeva zmag navajena, Prevc presenečen in počaščen

"Hvala za ponovni izbor, za novo zmago, tega sem več kot vesela. Zmage so vedno sladke in kaj si želimo drugega kot to. Mi smo trenutno v Združenih državah Amerike, od koder vas lepo pozdravljam. Nazdravite še zame, jaz grem pa na sneg," je ob že peti nagradi za blagovno znamko leta iz ZDA sporočila Tina Maze.

Medtem pa je Peter Prevc prvič prejel tovrstno priznanje. "Najlepša hvala za podelitev nagrade. Zelo sem presenečen in počaščen, da sem to nagrado prejel med takšnimi asi, kot so Goran Dragić, Robert Kranjec, Anže Kopitar ... Po pravici povedano, nisem vedel, da sem tako uspešen na vseh področjih. Ker tu ne gre le za uspehe, ki jih dosegam na področju športa, temveč tudi za uspehe, ki jih žanjem tudi že malo na poslovni strani. Veseli me, da so tudi drugi prepoznali, da se trudim nuditi celostno podobo športnika," je dejal skakalni šampion, ki je že na prizorišču uvodnih tekem sezone v Klingenthalu.

Kakovost na področju marketinga vsako leto boljša

Društvo za marketing Slovenije pa je tretje leto zapored podelilo nagrade Sporto. Mednarodna žirija je med 33 projekti nagradila najboljše v štirih kategorijah. "Z velikim veseljem ugotavljamo, da je kakovost projektov, ki se prijavljajo na tekmovanje za Sporto Awards, vsako leto višja. Podelitev nagrad je edinstvena priložnost za razvoj področja marketinga v športu v celotni regiji, zato so nagrade pomembne ne le za sponzorje, klube, zveze, športne institucije in športnike, temveč tudi za širše marketinško okolje in akterje," je dejala predsednica žirije, Maja Makovec Brenčič.

Športno bogato olimpijsko leto so za marketinške dejavnosti najbolje izkoristili projekt #slochi, ki ga je prijavil Olimpijski komite Slovenije in je zmagal v kategoriji najboljšega digitalnega komuniciranja, zmagovalec v kategoriji najboljše športno - medijsko partnerstvo je 19. Ljubljanski maraton ter Planet siol.net, zmagovalec v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov je še en projekt projekt OKS, Sochi 2014, ki je navdušil s celovito kampanjo, z integracijo sponzorjev v vse trženjske dejavnosti, enotno platformo za sponzorje in inovativnim merchandisingom, v kategoriji najboljše športno sponzorstvo pa je zmagovalec projekt Predani korakom, ki ga je prijavila Zavarovalnica Tilia.

Žirija je podelila tudi posebno nagrado, ki jo je za razvoj nove znamke, pogumen izbor manj prepoznavne športne discipline, to je ženskega kolesarstva, in celovitost projekta prejela Ekipa BTC City Ljubljana.