V zadnjih letih se je pri nas razcvetela kultura pitja piva, v spletni trgovini BIRBOX pa so idejo pivoteke nadgradili z odločitvijo, da bodo pivo prodajali prek spleta. Vodja spletne trgovine Dejan Žerdin, sicer ekonomist, do začetka letošnjega dela pa je delal kot novinar, se je po neuspešnem iskanju »kakšne pametne službe« odločil, da bo bolj zadovoljen, če si jo bo skušal ustvariti sam.

»Želel sem početi nekaj, kar me veseli in kjer bom lahko dobil največ praktičnega podjetniškega znanja,« pravi in dodaja, da ni trajalo dolgo do razvoja ideje o spletni trgovini s pivom s celega sveta. »Glede na podatka, da povprečen Slovenec na leto spije okoli 26 litrov piva ter da je v zadnjih letih pri nas zraslo vsaj šest odličnih mikropivovarn, imam v poslovni model precej zaupanja, vendar se ponižno zavedam, da bo glavni sodnik ideje o tovrstni trgovini trg,« razloži.

Poleg posameznih steklenic piva spletna trgovina ponuja še pakete piva, kozarce, majice, možna pa je tudi mesečna naročnina na dostavo piva. Za dostavo po Ljubljani in okolici bodo pri podjetju poskrbeli sami, razlaga Žerdin, tako da bo možno izdelke dobiti že na dan naročila, po Sloveniji pa prek Pošte Slovenije, ki bo pakete (ob določenih pogojih) dostavila že naslednji delovni dan, v najslabšem primeru pa v roku treh delovnih dni.

Več o spletni trgovini BIRBOX preberite tukaj.