Kustos razstave je Naohiko Hino, razstavljeni projekti pa so izjemno ambiciozni in naslavljajo številna vprašanja, povezana s hitro urbanizacijo, ki so ji bili na Japonskem priča v tem obdobju. »Ne glede na to, da so nastali v relativnem kratkem obdobju in v dokaj zaprtem krogu arhitektov, so razstavljeni projekti zelo različni, kar kaže na mnoge izzive in vprašanja, s katerimi so se srečevali ob naraščajoči urbanizaciji.«

V muzeju so ob razstavi zapisali, da so »razstavljeni projekti nenavadni in jih lahko razumemo kot del širšega iskanja nove vizije mesta, ki predstavlja odmik od arhitekturnega obdobja, za katerega je bila značilna gradnja vizualno podobnih stavb na različnih lokacijah v svetu«.

Razstava tako naslavlja ključna vprašanja in izzive, ki jih prinaša urbanizacija, razdeljena pa je na štiri sklope – prvi se osredotoča na zgodovino idealnega mesta, drugi obravnava japonske urbanistične projekte, tretji sklop primerja različna svetovna mesta, ki so nastajala v 60. letih, četrti del pa se ukvarja s problematiko mest v današnjem času s poudarkom na Tokiu. Kot zanimivost bodo ob razstavi v obliki krajših tekstov, fotografij, knjig in drugega gradiva predstavljene povezave med slovenskimi in japonskimi arhitekti, med drugim bo na ogled tudi fotografija, na kateri sta japonski arhitekt Junzo Sakakura in Plečnikov diplomant Milan Sever, poznejši profesor na oddelku za arhitekturo tehnične fakultete v Ljubljani, ki sta oba hkrati leta 1933-34 risala pri arhitektu Le Corbusieru v Parizu. nr