1. Zanimivo bi bilo vedeti, kako ste podpisali pogodbo za gradbena dela in obenem pozabili na objavo prispevka gospodinjstev, ker dvomim, da imate projekt pokrit samostojno samo s pomočjo EU-sredstev in ne bo potrebe po (finančni) soudeležbi občanov, koliko bo to, pa mi še nihče ni vedel povedati, niti svetniki, ali pa ne smejo, kar pa me ne bi presenetilo. Vprašujem, kdo od upokojencev je finančno tako močan ali ima toliko sredstev že prihranjenih, da bo to zmogel plačati brez pomoči kredita, in kdo ga bo omogočil v današnji krizi. Mogoče pa se motim in bo to novoletno darilo. Pa naj bo tako.

2. Zakaj sem proti gradnji tematske poti v celoti po novi trasi. Umestitev nove trase je odobril ARSO. Seveda je to lahko storil, ker niso gospodje pogledali situacije na terenu, in posledica je dvojna pot v dolžini približno dveh kilometrov, in še to brez soglasja lastnikov (mejašev), ki pa so bili izigrani za zemljišče še v času Jugoslavije, ko so naredili nov tok Jezernice. Pri tem so bili nekateri oškodovani za kar lep kos travnika. Zdaj pa sledi poteza, vredna Butalcev, po toliko letih bi to potezo za razvoj turizma ponovili in zdaj ponovno načeli travnike, v jesenskem času pa pašnik v enem kosu razdelili v dva neuporabna dela (za pašo). Torej bi po tem mnenju ARSO dovolil umestitev nepotrebnega dela poti, obenem pa mislim, da bi moral najprej z lastniki urediti lastništvo oziroma odškodnino in šele potem odobriti gradnjo. Res pa je, da je umestitev na bivšem vodotoku Jezernice in ta vodotok so enostavno dali v javno dobro brez obvestila o možnosti nakupa. Tega novega vodotoka (kanala) pa v vsem času ni nihče vzdrževal, mnogo let sem ga vzdrževal v svoji režiji in stroške vzdrževanja kril sam, tudi stroške za travnik do ureditve v današnje stanje sem kril sam, ker sem vedno dobil odgovor, da je od vodne skupnosti in da ni mogoče kupiti tega zemljišča.

3. Na Jezerskem smo nekoč imeli označeno kolesarsko pot, a je ni nihče vzdrževal ali dal lastnikom neka sredstva za vzdrževanje gozdnih traktorskih vlak, znaki so propadli in končali v grmovju, enako se je zgodilo z geološko potjo, tako da le malokdo po njej pride na Jesenice. Lahko je narediti, težje in predvsem drago je vzdrževanje.

4. Zdaj je prišel podžupan na dan z željo po službenem avtomobilu, in to ne kar tako, saj si želi kar pick up, češ da CZ (civilna zaščita) nima nič, da pa ob vsaki nesreči prvo kličemo gasilce (nova oprema) in potem je tu še GRS. Obrazloži, da je potreba dnevna, in omeni celo neke ovčje koče. Spomnil bi ga še na Štularjevo planino in na uplenjeno divjad, ki bi jo lahko prepeljali, ne da bi kdo videl. No, za to je pa kot nalašč novi ford, ima 5 sedežev, klimo, usnje, dizelski motor 3,2, ogrevane sedeže, reduktor itd. Cena samo malo čez 34.000 evrov ni tako veliko, če kupuješ za tuji denar (predvsem pa zahvala predhodniku – županu, ki je varčeval in delal tudi to, česar ne dela nihče).

5. Župan se zelo rad primerja s sosednjo občino, kaj imajo, ne pove pa, da ima po podatkih na internetu ta občina samo 520 prebivalcev, 4 zaposlene (kmalu tudi pri nas), 800 postelj in bogato gostinsko ponudbo, te pa na Jezerskem ne bo nikoli več. Nekoč je bila glasba v živo do jutranjih ur in si lahko v hotelu Kazina prenočil. Glasbe ni in ne samo to, po večerji se nimaš kje zabavati. Zdaj pa pride nekdo in si želi poleg izgradnje potrebne kanalizacije zgraditi spomenik na tematski poti.

6. Da sklenem, čeprav sem samo načel probleme, ne razumem domačinov, da so tako pasivni, in jim povem, da bi kje drugje, v drugi občini, bilo opozoril več, tako pa se bojijo sosedu ali pa upravi zameriti, jaz pa pravim, da mi bo zameril dobronamerno kritiko samo ne dovolj razgledan človek. Preventivno je to samo moje mnenje, in če je med temi kdo užaljen, naj se obrne na primeren način kar name in ne maram nobenega zakulisnega dajanj izjav.

Janez Zakrajšek, Jezersko