Junija bo portal 1nadan.si praznoval tretjo obletnico delovanja. »Kot v vsaki panogi je tudi tukaj potrebno konstantno vlaganje kako v oglaševanje tako tudi v razvoj portala, s čimer izboljšujemo celotno uporabniško izkušnjo,« nam je povedal direktor Dino Ivan Tot, ki prepoznavnost portala sicer pripisuje predvsem odlični ponudbi.

V oglaševanje veliko vlagajo tudi pri Kuponku, ki prav v tem času praznuje svoj drugi rojstni dan. Predstavnica Kuponka Aleksandra Eraković pravi, da imajo iz meseca v mesec več prometa »Prodamo vse več kuponov, pa tudi obiskanost spletne strani narašča,« je za Dnevnik.si povedala Erakovićeva. »Na dan portal Kuponko obišče okoli 30 tisoč ljudi, registriranih pa imamo prek sto tisoč uporabnikov. Število registracij se vsak dan povečuje,« pove Erakovićeva.

Kaj uporabnike najbolj zanima?

Uporabnike Kuponka najbolj zanimajo kozmetične storitve, kot so frizerji, masaže, pedikure, manikure. Erakovićeva pojasni, da na portalu prevladujejo ženske uporabnice, zato je tudi več ponudbe namenjene ženskemu spolu. »Veliko tudi delamo na promociji turizma. Pred konkurenco pa smo tudi pri ponudbi različnih izdelkov, vsak dan imamo namreč najmanj štiri nove,« je povedala Erakovičeva.

Tot pa opaža, da so med uporabniki 1nadan v povprečju najbolj priljubljene ponudbe različnih restavracij, v predpoletnem času pa prevlada kategorija potovanj. Na portal 1nadan.si je po Totovih besedah prijavljenih več kot 350 tisoč naročnikov dnevnih ponudb, od tega minimalno prevladuje ženski spol, najbolj pa so aktivni uporabniki med 25. in 40. letom starosti.

Ponudniki jih poiščejo sami

Po besedah Tota ponudniki storitev ali izdelkov sami vzpostavijo stik s portalom. Poudaril je tudi, da lahko zaradi izkušenj, ki so jih oblikovali skozi čas, ponudnikom sami svetujejo, kako doseči maksimalni oglaševalski in prodajni učinek.

Erakovićeva pa nam je razložila, da je ekipa Kuponko na začetku ponudnike iskala sama in jih prosila, naj oglašujejo pri njih, zdaj pa ponudniki iščejo njih - v povprečju prejmejo od pet do deset povpraševanj dnevno. »Tudi termine imamo zelo zasedene, tudi po nekaj mesecev vnaprej. Do septembra ali oktobra recimo ni mogoče dobiti termina za masažo,« je še dodala Erakovićeva in poudarila, da s ponudniki redno sodelujejo in delajo v smeri dolgoročnega sodelovanja. »Ker se vračajo, vidimo, da so zadovoljni, kar je najpomembneje.«

In v čem tiči priljubljenost tovrstnih portalov? »Že od samega začetka poslovanja se je izkazalo, da so tovrstne storitve zelo priljubljene, ker vsak verigi profitira. Na eni strani ponudnikom zagotovimo prepoznavnost in povečamo prodajo, na drugi strani pa se tudi uporabniki razvajajo z občutno nižjimi cenami storitev,« razloži Tot.