Smiljan Skarica, vodja ekipe ColorMix, se s frizerstvom ukvarja že deset let. Sodeluje tudi pri projektu, kjer izobražujejo mlade, hkrati pa na seminarjih frizerje uči tako barvanja kot striženja. Idejo za ColorCoctail, ki olajša frizersko delo, ter prihrani čas in material, je razvijal kar nekaj časa. »Ko sem izvedel za Startup, za pomoč mladim podjetnikom oziroma mladim s poslovnimi idejami, sem si rekel, da nimam kaj izgubiti, da gre za nov izziv in da bom sodeloval pri tem,« pravi Skarica. Njegov ColorCoctail deluje na principu, da se barva za lase stisne v posodico, pod katero je tehtnica, ki barvo stehta, hkrati pa naprava, ki je elektronsko povezana, barvo tudi zmeša.

Frizerjem bodo pomagali zagotoviti bolj kvalitetno opravljanje storitev in bolj zdravo delovno okolje

»Načeloma frizerji za stiskanje in mešanje barve za lase porabimo tri do pet minut, ta pripomoček pa barvo zmeša v eni minuti, torej prihrani čas, obenem pa tudi material,« tako vodja ekipe ColorMix, ki poudarja, da je analiza, ki so jo naredili na trgu, v anketi so namreč vprašali 100 frizerjev, potrdila, da prihaja do tega, da se preveč barve zlije v odtok in da ni nadzora nad samo porabo. Med 12 in 15 odstotkov barve gre v odtok. Dodaja še: »Prednost je tudi to, da ko barvo mešaš ročno, posledično vdihuješ amoniak, v našem primeru pa jo namesto frizerja meša mešalnik. Frizer se v tem času lahko posveti stranki in ji lahko ponudi bolj kvalitetno storitev.«

Iščejo podjetje, ki bi naredilo prototip

Nagrada mu pomeni potrditev same ideje: »Daje mi moč za naprej. Že od začetka sem sicer verjel v to, ta nagrada pa je le še potrditev. Sedaj imam motivacijo, da zadevo realiziram.« Naslednji korak je, da najdejo podjetje, ki bi naredilo prototip. Svojo zamisel bodo nato dali na test še petim frizerskim salonom, da naredijo test prednosti in slabosti produkta. Če se bo vse odvilo kot načrtovano, jih na koncu te poti čaka le še preizkus ta tržišču.