Zadnji mesec in pol, vse od zadnje dirke lanske sezone, je bilo v najhitrejšem športnem cirkusu na svetu, formuli 1, precej mirno. Dirkači in mehaniki so se odpravili na zasluženi počitek, a vsa ta mirnost je bila le navidezna. Inženirji in vodje ekip, sponzorji, vsi so se mrzlično pripravljali na prihajajočo sezono. Kajti dirkalniki morajo biti pravočasno pripravljeni, kokpiti ustrezno zasedeni, bančni računi ekip pa tudi ustrezno napolnjeni.

Zato zdaj prihaja čas večje mrzlice tudi navzven. Večina ekip ima dirkalnike že skorajda pripravljene, zato jih bodo kmalu, nekateri že tako rekoč jutri, poslali na steze, v ekipah pa se bodo predstavili novi dirkači. Mednje sodi tudi Lewis Hamilton, ki se je po koncu lanske sezone malce nepričakovano in dokaj na hitro preselil k Mercedesu, kjer bo zasedel kokpit dokončnega upokojenca Michaela Schumacherja.

Hamilton se je že predstavil ljubiteljem te ekipe v novih barvah, najprej se je seveda navduševal nad tradicijo ekipe, o novih stvareh pa za zdaj še ni veliko govoril. Poudaril je le, da ga v Mercedes ni odpeljala želja po denarju, da bi za srebrne vozil tudi zastonj, da se je pač naveličal dela pri McLarnu in da potrebuje nove izzive. In teh mu, po vsem sodeč, v Mercedesu ne bo manjkalo, česar se zaveda tudi sam, saj je dodal, da je pripravljen potrpeti in pretrpeti marsikaj, posebno na začetku njihovega sodelovanja: »To je maraton, ne sprint. Če bomo na prvi dirki že konkurenčni, bo prekrasno, če ne, pomeni, da nas čaka še veliko dela. A na to bom in sem pripravljen.« Kar ne pomeni, da se nič ne dogaja. Za neuspehe minulih sezon so pri Mercedesu namreč na hitro našli krivca, dosedanjega vodjo Mercedesa Motorsporta Norberta Hauga, ki se je po dobrih dveh desetletjih poslovil od trikrake zvezde in šel v pokoj. A s tem zadeva še ni povsem končana, vse glasnejše so govorice, da naj bi se še kotalile glave, naslednji za odstrel, če jim letos res ne bo šlo dobro od rok, pa je vodja ekipe Ross Brawn, eden od tvorcev Schumacherjevega čudeža pri Ferrariju in nekdanji lastnik ekipe, ki je osvojila naslov prvaka in po enem letu našla novega kupca – Mercedes.

Namesto Hauga je zdaj vodenje Mercedesa Motorsporta prevzel Avstrijec Toto Wolff, ljubiteljski dirkač in še ne tako davno solastnik ekipe Williams. Ali bo Wolff vnesel nekaj miru in reda v ekipo srebrnih, bo pokazal čas, a že dejstvo, da sta tako Wolff kot Niki Lauda kupila delež lastništva Mercedesove ekipe, pove veliko. Šestdeset odstotkov tako ostaja v lasti krovnega podjetja Daimler, 30 odstotkov je v lasti Wolffa in 10 v lasti Nikija Laude.

Na drugi strani je precej prahu okoli Red Bulla. Sebastian Vettel je pred kratkim dobil nagrado Maria Andrettija, že drugič v karieri, nagrado podeljuje ameriška TV-postaja SpeedTV, s čimer se mu je uspelo prebiti pred prvaka v ZDA priljubljenih prvenstev nascar ali indycar. Nekaj besed je ob pripravah na sezono povedal le večno drugi pri Red Bullu Mark Webber, ki je prek svojih mnenjskih vodij ponovno poudaril, da je več kot očitno, da Red Bull na prvo mesto postavlja Sebastiana Vettla. A kljub nezadovoljstvu Avstralec še vedno vztraja v tej ekipi.

Pri Ferrariju je pomembnejša novost njihov novi testni dirkač Pedro de la Rosa, ki je sklenil aktivno kariero s propadom ekipe HRT, ki je pozimi že zaprla svoja vrata, čast, da bo prvi sedel za volan novega dirkalnika, pa bo imel Felipe Massa, Brazilec, ki je bil že tako rekoč pred vrati ekipe, a mu je uspelo podaljšati pogodbo z rdečimi, medtem ko se bo testiranjem pozneje pridruži Fernando Alonso.

Pri McLarnu so zadeve precej jasne: Jenson Button bo vsaj v začetku sezone prevzel vlogo prvega dirkača, vsaj dokler novinec v ekipi Sergio Perez ne bo pokazal, iz kakšnega testa je. Ugibanj, ali je bila odločitev vodij ekipe, da v svoje vrste vzamejo lanskega dirkača Sauberja, pravilna ali ne, bodo kmalu pokazale prve dirke. Če ne prej, pa 17. marca v Melbournu, ko se bo uradno začela nova sezona formule 1.