V času velikih družbenih sprememb pred dobrima dvema desetletjema so iz IMV nastale tri družbe: Revoz, Adria Caravan (danes Adria Mobil) in TPV. Če se vrnemo na začetek, je treba omeniti, da tedanja politika težnjam Novomeščanov po proizvodnji avtomobilov sprva ni bila najbolj naklonjena. Za Dolenjce je pridelava zelja in krompirja, ne pa da se gredo proizvodnjo avtomobilov, je tedaj izjavil neki vidni politik. Toda podprti s posebno dolenjsko trmo so, kot vemo, uspeli. Kar predolgo je trajalo, preden so začetki in nadaljevanja avtomobilsko-prikoličarske industrializacije Novega mesta dobili primeren spomenik v obliki muzeja.

Zamisel je zrasla v glavah članov Kluba prijateljev, ki ravno letos praznuje 10. obletnico ustanovitve, prostore pa so dobili v objektih nekdanjega vojaškega skladišča v Drgančevju. Člani kluba, ki mu predseduje Božo Kočevar, so ob pomoči prijateljev in znancev ter podpori že omenjenih treh gospodarskih družb od leta 2008 do danes zbrali reprezentativne primerke vozil in prikolic, izdelanih v Novem mestu, zraven pa še veliko drugih predmetov, povezanih z nekdanjo Industrijo motornih vozil. Muzej danes deluje v tesni povezavi s Tehniškim muzejem Slovenije, obiskovalcem je na voljo tudi 10-minutni film o velikanu pod Gorjanci, kot je IMV v monografiji pred leti leta 2004 imenoval avtor Marjan Ivan Moškon. Muzej, ki na končno obliko, vsebino in lastništvo še čaka, je doslej obiskalo več kot tisoč obiskovalcev, zvečine srednješolcev, mnogi pa zanj niti ne vedo.