Kristijan, v kakšnem sklopu treninga je bil večerni kriterij v Medvodah?

Samo na kavo zagotovo ne bi prišel. Dopoldne sem naredil dve uri dolg trening, na kriteriju še dve uri. Običajen dan. Časa za trening sicer vedno primanjkuje. Vseskozi dirkamo. Izkoriščam te redke dni, da se zapeljem s specialnim kolesom za vožnjo na čas. Danes sem naredil test prav s specialko. Žal potem prave priložnosti ne bo več, le še dirke. Na Nizozemskem, v Kanadi in že sledi svetovno prvenstvo z ekipno vožnjo, ter potem zame vrhunec posamična vožnja na čas.

Kako ste motivirani za posamično vožnjo za svetovno prvenstvo? Selektor Martin Hvastija vam zelo zaupa.

Sezona je res dolga in glava ni več na 110 odstotkih, kot je treba biti. Imam pa svetovno prvenstvo posebej v mislih. Žal, kot sem omenil, praktično do ekipne vožnje ne bom vedel v kakšnem stanju sem glede kronometra.

Vaša ekipa Liquigas ima verjetno posebne cilje za prvo ekipno svetovno prvenstvo v nedeljo, 15. septembra?

Želje vodilnih mož zagotovo so, da bi končali na zmagovalnem odru. Vendar športnim direktorjem ni uspelo, da bi za nas šesterico uskladili koledar in omogočili kakšna dva tedna skupnih priprav. Bomo razbiti na dirkah v ZDA, Kanadi in Italiji. Prvič bomo praktično odpeljali skupaj šele na svetovnem. Presežka ne moremo pričakovati. Sam bi sicer raje videl, da mi ne bi bilo treba v Kanado in da bi se posebej pripravil le za posamični kronometer v slovenskem dresu, vendar moram izpolniti klubske obveznosti.

Kako bi opisali sezono pred zadnjimi tremi tedni?

Bilo je v redu. Bila je želja, da bi zmagal kakšno enodnevno dirko prve kategorije UCI, a mi ni uspelo. Na dirkah Pro Toura si več ob Saganu, Nibaliju, Bassu nisem mogel obetati. Tudi na Touru. Na dirki Po Sloveniji pa sem predvsem z zmago na kronometru v Ljubljani dokazal, da sem pravi.

Pred kratkim so vas že objavili na seznamu dvajsetih imen, ki boste tudi v letu 2013 ostali jedro ekipe, a z novim imenom Brixia sport?

Že na francoskem Touru smo se dogovorili, da ostanem v Liquigasu oziroma v ekipi, ki bo v letu 2013 dobila novega sponzorja. Brixia sport je le novi nosilec licence. Glede sestave ekipe za leto 2013 je videti, da vsi bežijo iz kluba, kot Nibali in pomočniki. Vedo, da bodo v drugih ekipah dobili boljše vloge, saj imamo Sagana, Ivana Bassa ter nekaj mladih upov. No, upam, da bo prišla priložnost tudi zame.

Okoli vas je vedno veliko navijačic?

To je pač del športa. Očitno spremljajo kolesarstvo. Ko vidijo enega kolesarja na Touru, se vedno poveča zanimanje. Na take prireditve pridejo, da nas v živo vidijo.