V združenju trgovcev upajo, da bo mestni menedžer končno sestavil tudi seznam vseh malih trgovcev v središču prestolnice in s tem pregled nad vsemi poslovnimi prostori na tem območju, česar v tem trenutku nima nihče. Do zaposlitve menedžerja bo mestni marketing vodila direktorica Turizma Ljubljana Barbara Vajda, je povedal Janković.

Mestni marketing bo v začetni fazi prisiljen delovati z minimalnimi sredstvi, je napovedala Vajdova. "Denarja v mestu ni veliko. Tudi od malih trgovcev ne moremo pričakovati veliko denarja. Počakati bomo morali, da Evropska unija začne uresničevati strategije do leta 2020, ki se bodo usmerile v krepitev mestnih središč. Takrat se bomo potegovali za evropska sredstva," je napovedala Vajdova.

Trgovci iz mestnega središča so direktorici že potožili o nekaterih problemih, ki jih pestijo. V prvi vrsti si želijo boljšega dostopa do središča, saj marsikaterega kupca nakupovanje na območju, zaprtem za promet, odvrne od nakupov. Trgovci so kot že mnogokrat prej predlagali večjo fleksibilnost pri dostavi, saj so opozorili, da kupci večje izdelke težko nesejo do svojega avtomobila. Predlagali so še, da bi mesto ukinilo plačljivo parkiranje ob sobotnih dopoldnevih.

Predsednik združenja malih trgovcev Janko Mlakar je še opozoril, da so najemnine previsoke in predstavljajo precejšen delež stroškov trgovcev. Tako Mlakar kot tudi mali trgovci so Gospodarsko zbornico Slovenije in Jankovića kot predsednika največje opozicijske stranke prosili, naj spodbudijo spremembe zakonodaje, ki bi občinam omogočale, da vsaj v času gospodarske krize svoje prostore deficitarnim dejavnostim oddajajo po nižji najemnini od zakonsko predpisane.