Polet iz čilskega mesta Concepcion so ovirali močni čelni vetrovi ter preizkušali vzdržljivost tako pilota kot letala. Lenarčič, ki leti s prilagojenim Pipistrelovim letalom virus SW 914 turbo, je na Velikonočnem otoku pristal po 16 urah poleta pri povprečni potovalni hitrosti okoli 245 kilometrov na uro. Za 3700 kilometrov dolgo pot je Lenarčič porabil 305 litrov goriva od skupno 350 litrov na krovu letala, kar pomeni, da je bila povprečna poraba goriva samo približno 8,25 litra na 100 kilometrov, in to pri hitrosti kar 280 kilometrov na uro. "Virus SW 914 turbo je ponovno dokazal, da je ta trenutek najbolj varčno lahko letalo na svetu, sposobno izrednega dosega in hitrosti," so zapisali v ajdovskem Pipistrelu. Velikonočni otok leži na osamljeni lokaciji sredi oceana, zato bo naslednja etapa Lenarčičeve poti ponovno polet nad Tihim oceanom. Letel bo do 2600 kilometrov oddaljenega kraja Totegegie v Francoski Polineziji. Pot bo nato nadaljeval prek Tahitija in Cookovega otoka na Novo Zelandijo. Na polet, ki so ga organizatorji poimenovali GreenLight WorldFlight, se je Lenarčič pripravljal skoraj eno leto, vzlet pa je moral januarja trikrat prestaviti. Na svoji poti bo šestkrat preletel ekvator, prečkal več kot 60 držav na sedmih celinah, med drugim tudi Antarktiko in najvišji vrh sveta Mount Everest, 120 nacionalnih parkov in tri oceane.