Podjetje izdeluje naprave za zajemanje in čiščenje zraka, s katerimi pomagajo pri zmanjšanju onesnaževanja iz kovinske, kemične, lesne, tobačne, farmacevtske, gradbene ter živilske industrije in metalurgije. Če pogledamo lastništvo podjetja, bi lahko dejali, da je lastnica štiriperesna deteljica - lastniki so namreč direktor Alojz Dvojmoč, vodja proizvodnje, vodja financ in vodja prodaje.

Podjetje več kot dve tretjini svojih proizvodov in storitev izvozi ter se največ pojavlja na nemškem in španskem trgu, pa tudi v Belgiji, Rusiji, na Tajskem in v Južni Afriki. V dobrem desetletju poslovanja so si postavili široko mrežo naročnikov, za kar pa je bilo potrebno veliko preudarnega dela, znanja, pa tudi kanček sreče, poudarja Dvojmoč.

Da podjetje lahko deluje kot celota, je potrebna dobra komunikacija med sodelavci, je prepričan direktor, zato nemalokrat kravato in obleko zamenja za delovno obleko in čelado. Veliko obiskuje tudi naročnike, da se lahko sam prepriča, ali so zadovoljni s kakovostjo in funkcionalnostjo vgrajene opreme, hkrati pa lahko svojim naročnikom tudi svetuje.

Direktor je sicer uspeh podjetja predvidel, ni pa vedel, da bo podjetje tako hitro zraslo in se tako uveljavilo. Trenutno za tri leta presegajo osnovni plan, vendar pa Dvojmoč poudarja, da je treba ohraniti trezno glavo. Podjetje je uspešno, ker je tako veliko, da ga še z lahkoto obvladujejo, ker imajo veliko strokovnega znanja, bogate izkušnje, predvsem pa so fleksibilni in se hitro odzivajo na potrebe kupcev in spremenjene razmere na trgih.

Ob tem poudarja, da je vsak zaposleni pri njih, četudi v proizvodnji, institucija znanja in ne le specialist. Zaposleni so namreč izučeni za več različnih del in obvladujejo številne programe. Prav takšno prilagajanje jim je omogočilo, da so imeli in še imajo tudi v krizi polne roke dela, zato tudi niso odpuščali, kmalu pa bodo zagotovo zaposlovali.

Zaposleni se ves čas izobražujejo, skrbijo, da so opremljeni z novimi programi za projektivo, novimi stroji za upravljanje, izobražujejo se za nove montaže in osvajanje novih trgov.