Pri slednjih - torej pravnih osebah - bodo doplačilne zavarovalniške spremembe pač všteli v stroške. Za starše (ali morda druge bližnje sorodnike - dobrohotne občasne posojevalce avtomobilov mladeži) pa bo za petino višja premija trši zalogaj. A se bodo morali zanj odločiti, če bodo še pripravljeni svojim nadobudnim voznikom posoditi ali celo kupiti avto. Če tega doplačila ne bo, bo zavarovalnica lastniku vozila v določenem razmerju odbila del škode v nesrečah, ki bi jo zakrivili vozniki z manj kot triletnim stažem. Tudi za avtomobile po lizinških pogodbah bo praviloma (če ne gre za posebno pogodbo) treba plačati rizično doplačilo, saj so vozila, dokler niso popolnoma izplačana, last družbe, ki daje lizing, torej pravne osebe. Slovenske zavarovalnice so se na osnovi novih zakonskih določil in zavarovalniških izkušenj v okviru svojega združenja dogovorile za ti rizični skupini. Podobno je v Evropi. Ali ob tem obstaja možnost, da se bodo - spet tako kot v zahodnih državah - čez čas odločile za manj rizične skupine voznikov ali vozil, za katere bi znižale zavarovalne premije?