Evropska komisija je za kampanjo odprla posebno začasno spletno stran na naslovu www.europe-cares.org, spote pa bodo v septembru prikazovali glavni evropski letalski prevozniki in evropski kanal Euronews. Spoti bodo predvajani v šestih jezikih - angleščini, francoščini, nemščini, španščini, italijanščini in poljščini.

Med prednostnimi nalogami EU v podporo ciljem tisočletja so na spletni strani zapisane: oblikovanje dodatnih skladov za pomoč, izboljšanje medsebojne povezanosti posameznih politik ter boljše usklajevanje in hitro razdeljevanje pomoči. Spletna stran prikazuje tudi stanje uresničevanja milenijskih ciljev, primere pomoči EU, preko strani pa je možna tudi udeležba v spletnem forumu.

"Evropska unija je pripravljena storiti "več, bolje in hitreje". Pri pomoči za odpravljanje revščine v svetu smo prvi. V obdobju 2006-2010 bo EU povečala razvojno pomoč za 50 odstotkov oziroma na okrog 66 milijard evrov letno," je ob začetku kampanje dejal evropski komisar za razvoj in človekoljubno pomoč Louis Michel. Dodal je še, da odhaja Evropa na svetovni vrh ZN, ki se bo začel 14. septembra, z jasnim dnevnim redom, ki je namenjen razvoju.V okviru milenijskih razvojnih ciljev iz leta 2000 so si članice ZN zadale nalogo, da bodo v naslednjih 15 letih zmanjšale revščino ter zmanjšale obseg bolezni in drugih nadlog, ki najbolj pestijo revne.