Uporabniki tovornih koles ali prikolic pa lahko pozabijo na prečkanje, opozarjajo zastopniki kolesarskih interesov. Pri postavitvi brvi je šlo očitno za klasični pristop »samo da dobro 'zgleda«. Na občini se kritikam upirajo in pravijo, da se s kolesom in vozičkom da priti po brvi na drugo stran struge. Pri tem seveda ne povedo, kako velik je lahko bicikel, ki zmore tisti 180-stopinjski ovinek. Ampak to je problem kolesarjev, ne občine …
Brv z napako
Kot poročamo na notranjih straneh našega časnika, so se v Ljubljanski kolesarski mreži kritično odzvali na funkcionalnost rekonstruirane brvi čez Mali Graben v Murglah. Dostop na most poteka po preozki klančini, ki se na eni strani še prelomi in zahteva ovinek za 180 stopinj. V večini primerov se mora kolesar ustaviti, morda tudi sestopiti in pot nadaljevati peš ob kolesu. Srečanje dveh koles je skoraj nemogoče.