Alfa Romeo je ena od tistih znamk, ki so znane po tem, da so vselej veliko, če ne največ, stavile na športnost in vozne lastnosti svojih avtomobilov. Teh v trenutku v ponudbi nasploh sicer nima veliko, ob tem pa naj bi se ob koncu leta za nameček poslovila še atraktivna kombilimuzina giulietta. So pa zato kljub ohromelosti avtomobilskega trga zaradi koronavirusa v teh dneh predstavili prenovljeni športni, atraktivni, izpiljeni, skratka v vseh pogledih najbolj izstopajoči različici svojih dveh paradnih konjev, limuzine giulie in športnega terenca stelvia. Ti nosita znano priponko quadrifoglio (štiriperesna deteljica), prinašata pa zajeten kup novosti. Cene so še neznanka.

375 kW

oziroma 510 KM znaša moč 2,9-litrskega bencinskega motorja V6 z dvema turbopolnilnikoma pri novih giulii in stelviu quadrifoglio. Največji navor znaša kar 600 Nm pri 2500 vrtljajih na minuto, omenjeni motor pa sodeluje z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

3,9 s

znaša pospešek z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pri alfi romeo giulii quadrifoglio, podatek za športnega terenca stelvia quadrifoglio pa je še bolj impresiven: 3,8 sekunde.

Quadrifoglio je oznaka za posebne avtomobile Alfe Romeo, je nekakšna znamka znotraj znamke. Gre za tiste alfe romeo, ki še posebej poudarijo športnost, ki je že tako bistvo vseh naših avtomobilov. Pri prenovljenih giulii in stelviu pa smo tej prepoznavni športnosti dodali še zvrhano mero udobja, tako da sta prijetna tudi, kadar recimo z njima obtičimo v gneči, čakamo na semaforju… Ob tem oba novinca zagotavljata drugo stopnjo avtonomne vožnje in vsebujeta številne varnostne in udobnostne pripomočke.

Fabio Migliavacca produktni marketing Alfe Romeo

3

nove barve zunanjosti so na voljo pri prenovljenih stelviu in giulii quadrifoglio: rdeča 6C villa d'este, oker GT junior in zelena montreal, ki se poklanja eni od legend znamke – modelu alfa romeo montreal, ki je bil predstavljen pred 50 leti.

22,3 cm

oziroma 8,8 palca znaša diagonala na dotik občutljivega zaslona novega informacijsko-razvedrilnega sistema v obeh prenovljenih avtomobilih alfe romeo.

Matjaž Terzič