Dokumentarec z letnico 2017 pravzaprav ni njegov najnovejši film, saj Čelar na Festivalu slovenskega filma prav ta teden predstavlja svoj zadnji film iOtok, a je to, zakaj je trajalo tako dolgo, da je Codelli prišel v kino, vprašanje za kdaj drugič. Gre za to, da je Codelli še en dokaz, da so slovenski režiserji, ko gre za dokumentarne filme, v zadnjih letih polni dobrih idej in si upajo biti razigrani, slabše pa je z idejami v igranih filmih. Čelar je del življenja izumitelja barona Antona Codellija, iz katerega bi v Hollywoodu, kot pravi sam, naredili filmsko franšiz

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.