Režiser Sean Baker je nase resno opozoril pred dvema letoma na festivalu Sundance z gverilskim filmom Tangerine (2015), v celoti posnetim kar z mobilnim telefonom, ki v fokus postavi zgodbo temnopolte transspolne prostitutke iz ne tako zvezdniškega Los Angelesa. Šestinštiridesetletni Baker je tudi tokrat nekaj prizorov posnel z iphonom, prav tako pa znova spregovoril o ljudeh z margine. O tistem stranskem proizvodu svobodnega trga, ki ni skladen z mitom ameriških sanj. O luzerjih iz centralne Floride, ki jih mainstream filmska produkcija ni le pozabila, ampak

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.