Da, aktualnemu svetovnemu prvaku še ni uspelo, odkar dirka v formuli ena, zmagati na VN Nemčije. Zmaga na Nürburgringu pa bi zanj imela toliko večjo težo, kajti nemška dirkaška tradicija je doma ravno v pogorju Eifel. Zato bi mladi Nemec vsekakor rad ponovil triumf vzornika Michaela Schumacherja, za katerega pravi, da je še vedno njegov veliki vzornik, čeprav zdaj nanj gleda malce drugače kot v začetku kariere. "V minulih dveh sezonah sem že lahko stal na stopničkah, na kar sem ponosen, a zdaj je čas za zmago. Upam, da mi bo podpora gledalcev pomagala," pravi Sebastian Vettel, ki bil leta 2009 drugi za Markom Webbrom, lani pa je v Hockenheimu moral priznati premoč Ferrarijevima dirkačema Alonsu in Massi.

Zmaga pa bi Vettlu v tem trenutku prišla več kot prav, kajti pri Red Bullu so po Webberjevi neubogljivosti v Silverstonu strasti precej razgrete in to ravno v trenutku, ko se bo začelo odločati, ali bo Avstralec ostal pri rdečih bikih ali ne. Webber se s tem ne obremenjuje, saj pravi: "Nürburgring je posebno dirkališče. Res da ne vozimo po stari stezi, a tudi novejša ima svoj značaj. Konec koncev sem tukaj leta 2009 prvič zmagal v formuli ena, torej ima steza zame poseben pomen," dodaja Mark Webber.

V vodstvu Red Bulla pa zahtevajo mir in osredotočenost na prihajajoče dirke, kajti naslov prvaka še zdaleč ni oddan, razprtije in nemir pa bi bile lahko le veter v jadra tekmecem. Kot smo lahko videli, si ti sicer iz dirke v dirko podajajo žezlo "glavnega izzivalca", a kaj hitro lahko pride dirka, na kateri se bo delo McLarna ali Ferrarija izplačalo v celoti. Kajti če se dokončno zbudita obe moštvi, bo imel Red Bull velike težave. "Veliko lahko pridobimo, veliko pa lahko tudi izgubimo. Prvenstvo ne more biti odločeno na sredini sezone, nikoli se na smeš počutiti povsem varnega. Šele, ko bo to dovoljeval matematični izračun, se bom ukvarjal z naslovom prvaka, pred tem pa nikakor ne," pravi Vettel.

Po drugi strani ni povsem mirno ne pri Ferrariju ne pri McLarnu. Rdeči iz Maranella so zdaj dokončno pred vrata postavili inženirja Alda Costo, sedež Felipa Masse za prihodnjo sezono pa tudi še ni zagotovljen, čeprav odgovorni pravijo, da ne želijo menjavati ekipe. A če se Massa ne bo zelo hitro "pobral" in priključil Alonsovemu lovu za Red Bullom, potem bo tudi dobre volje v Maranellu počasi zmanjkalo. Pri McLarnu pa se najbolj ukvarjajo s tem, da je FIA spet dala zeleno luč za "prepihani difuzor" in končala letošnjo sago o tehničnih prepovedih in izjemah. S tem naj bi največ pridobil spet Red Bull. Lewis Hamilton pa se tudi nikakor ne more umiriti, zdaj pa bo očitno fant počasi že zrel za bolj življenjske odločitve. Pred kratkim se je namreč zaročil s spremljevalko in pevko Nicole Scherzinger, s katero sta par štiri leta, sedem let starejša Nicole in Hamilton pa sta poleg para Beckham eden najbolj prepoznavnih parov na britanskem otočju. Zaroka pa pomeni, da verjetno tudi do poroke ni več daleč.