Vse skupaj se začne že na komaj pet let starem viaduktu Tržiška Bistrica, po katerem je po novem zaradi "poškodb cestišča" treba voziti s hitrostjo 80 kilometrov na uro. Kot je pojasnil Marjan Koler iz Darsa, gre za poškodbo diletacij (kovinske pregrade na začetku in koncu mostu), ki jih bo, ker je most še v garanciji, moral popraviti izvajalec SCT, a ker mora material pripeljati iz tujine, v Darsu "težko napovejo začetek del". Vsekakor se bo čez most 80 kilometrov na uro vozilo še vsaj dva meseca. Avtoceste je konec v Podtaboru, od tam dalje je promet sicer speljan po enem pasu nove avtoceste, na drugi strani pa stari odsek Podtabor-Peračica čaka na obnovo. Dejstvo je, da bo gorenjska avtocesta zares končana šele takrat, ko bo tudi po tem kraku promet stekel dvosmerno v obe smeri. A obnova stare ceste, ki bo služila kot eden od avtocestnih pasov, bo po najbolj optimističnih napovedih (če ne bo težav z razpisom) končana šele čez dve leti, se pravi sredi leta 2010! Do takrat bodo kolone ob konicah nastajale v Podtaboru iz kranjske in pri Brezjah iz jeseniške smeri.

Avtocestni odsek Brezje-Vrba naj bi bil končan novembra letos, vsi nadvozi, izvozi in deviacije lokalnih cest pa do prihodnje pomladi. Do takrat se mimo Brezij vozi po stari cesti vključno s križiščem pri Podvinu, nakar vozniki pripeljejo na "vrtiljak" pri Radovljici, mimo katere se potem vozijo po enem pasu avtoceste v koridorju obcestnih stebričkov vse do priključka na zgrajeno avtocesto Vrba-Hrušica. Izvoza za Radovljico in Lesce sta s kranjske strani urejena, z jeseniške pa izvoza za Radovljico enostavno ni in če voznik spregleda tablo pri Lescah, da mora tam zaviti tudi za Radovljico, je primoran voziti do Brezij, tam obrniti in se peljati nazaj ter zaviti proti Radovljici...

Zaradi vsega skupaj najbolj bentijo trgovci, hotelirji in gostinci v Trgovsko-nakupovalnem centru Lesce, ki je zaradi gradbišča in obvozov skoraj odrezan od sveta, do tja pa je mogoče priti le napol legalno kar po kolovozih po gradbišču. Oznak seveda ni, tiste, ki jih postavijo podjetniki sami, pa jih, denimo, odstrani prometni inšpektor. "Na dragih zemljiščih so podjetni ljudje in preudarne družbe zgradili trgovine, hotele, servise, igralnice, kampe, restavracije in še kaj, česar pa na višku sezone v prometni zmedi skoraj ni mogoče najti," opozarja radovljiški občinski svetnik Janez Urbanc. Hotelir Slavko Krek te dni piše protestna pisma na vse mogoče naslove, odgovorov ne dobi, vse kar bi rad, pa je enakopravnost pri postavitvi usmerjevalnih tabel ob cesti: "Nihče, ki se pelje z Jesenic proti Kranju, ne ve za nas in ne more do nas! Naš hotel pa je odvisen od tranzitnih gostov. Lani smo bili 15. julija polno zasedeni, danes imam 23 gostov, pa še to niti enega naključnega tranzitnega gosta. Včeraj smo imeli na večerji dva gosta! Uradniki se pri nas očitno trudijo, da bi tuji turisti čim prej zapustili našo sproščeno Slovenijo," je nezadovoljen Slavko Krek, ki ne ve niti tega, ali bo lahko postavil usmerjevalno tablo za hotel vsaj takrat, ko bo avtocesta zgrajena.

V Darsu zagotavljajo, da je obvoz urejen v skladu z odločbo direkcije za ceste, da so opravili komisijski pregled prometne signalizacije in da morajo biti obvestilne in reklamne table postavljene skladno s pravilniki. "Do predaje prometu avtocestnega odseka Vrba-Peračica ni predvidenih večjih sprememb sedanjega prometnega režima," je še dodal Marjan Koler iz Darsa.