Takšna tabla bi morala vsekakor predramiti voznike, ki bi drugače zapeljali na napačno stran avtoceste, menijo na Darsu, kjer so se za dodatne oznake na avtocestnih uvozih odločili na podlagi posebne študije.

Opozorilne table bodo do konca tega meseca namestili na vse priključke avtocest in tudi na posamezna počivališča. Skupno bo nameščenih 239 dodatnih opozorilnih znakov, s čimer naj bi zmanjšali število voženj po napačni strani avtoceste in posledično tudi število prometnih nesreč, do katerih pride zaradi vozniške neprevidnosti. Marsikdo bi seveda pomislil, da so takšne nesreče izjemno redke, a uradni podatki govorijo drugače. Lani so policisti ugotovili kar 75 voženj v nepravilno smer, medtem ko je bilo pred dvema letoma takšnih primerov celo 88. Tudi na Darsu, kjer sicer nimajo uradne evidence, so lani zabeležili okoli 35 takšnih nevarnih "podvigov", daleč največ jih je bilo na Primorskem - približno 30. Poleg tega je skrb zbujajoč tudi podatek, da so lani v tovrstnih prometnih nesrečah na avtocestah umrli trije ljudje, leto prej pa štirje.

V omenjeni študiji so na Darsu preučevali tudi možnost postavitve fizičnih preprek, denimo stingerjev ali jeklenih krempljev, ki vozniku v primeru uvoza na avtocesto iz napačne smeri prebodejo pnevmatike in tako ustavijo vozilo. Podobne fizične ovire uporabljajo Avstrijci, ki veljajo za rekorderje pri vožnji v napačni smeri, a takšnih ovir v Sloveniji za zdaj še ne bo. Omenjena študija namreč ne daje zelene luči za njihovo postavitev. Na Darsu vseeno dopuščajo možnost, da se bodo po postavitvi opozorilnih fluorescenčnih tabel in po analizi novega stanja vendarle odločili še za dodatne ukrepe, med katere poleg fizičnih ovir sodi še dodatna svetlobna signalizacija.