Takšne "tekoče zadeve" so npr. tudi pogodbe za promocijo in plasma filmov iz programa 2006, znana pa sta dva konkretna primera skladove kršitve takšnih pogodb ali, enostavneje, nekorektnega poslovanja.

Prvi primer je povezan s filmom Ljubezen, traktor in rock'n'roll: Info film (Milan Ljubič) je s producentom tega filma Ata Production (Janez Jauh) in Filmskim skladom sklenil tripartitno pogodbo za izdelavo optičnega tona filma (oziroma prepisa z magnetnega na optični ton). Milan Ljubič je kopijo z magnetnim tonom poslal v laboratorij na Dunaj, kjer so v šestih dneh (tj. v dogovorjenem roku) opravili prepis na optični ton. Po dogovoru s tedanjim v. d. direktorja Filmskega sklada Denisom Miklavčičem je Milan Ljubič kopijo z optičnim zapisom zvoka izročil producentu Janezu Jauhu, da bi jo ta lahko poslal v zagrebški laboratorij Jadran film. Deset dni po izročitvi kopije z optičnim tonom bi Filmski sklad po pogodbi moral plačati Info filmu za opravljeno delo, a tega ni storili niti po 20 dneh. Medtem se je na skladu menjala uprava (v.d. direktorja je postal Igor Prodnik, pravne posle pa opravlja pravnica z ministrstva za kulturo Romana Kandič), ki je Info filmu sporočila, da bi moral omenjeno tonsko kopijo najprej izročiti skladu, ne pa producentu, zato menijo, da pogodba ni bila izpeljana in da sklad potemtakem Info filmu ni dolžen plačila. Toda Milan Ljubič, prepričan, da je vse opravil v skladu s pogodbo, je presodil, da naročnik, Filmski sklad, ni kupil oziroma plačal tega, kar je naročil, in da je potemtakem ta tonska kopija njegova: zato je tudi zaustavil razvijanje kopije v Jadran filmu. Že dejstvo, da ima Ljubezen, traktor in rock'nroll tonsko kopijo, dokazuje, da ta film ni nem, toda zaradi opisanih zapletov med Filmskim skladom in Info filmom lahko to postane.

Drugi primer je Petelinji zajtrk, ki bo v ponedeljek zvečer odprl festival slovenskega filma v Portorožu. Producent filma Arsmedia je Filmskemu skladu že pred časom poslal obračun stroškov za izdelavo distribucijskih kopij filma, ki bi jih sklad moral poravnati po določilih medsebojne pogodbe, a jih po večkratnih pozivih Arsmedie še do danes ni. Po mnenju Francija Zajca (Arsmedia) je takšno ravnanje Filmskega sklada pod aktualno upravo Igorja Prodnika čisto "šikaniranje producentov", ki so uresničili vse pogodbene obveznosti, medtem ko Filmski sklad svoje iz neznanih razlogov zanemarja.