Hamlet, mednarodna koprodukcija, režija Haris Pašović.

Shakespearova klasika, prestavljena na dvor otomanskega imperija in vpeta v sodobni čas po 11. septembru.

Odstiranja, zavod Senzorium, režija Barbara Pia Jenič (premiera).

Predstava senzorialnega gledališča, ki meri na transcendentno izkušnjo in se navdihuje pri elevzinskih misterijih in Knjigi premen.

Viva Verdi, Via Negativa, režija Bojan Jablanovec (slovenska premiera).

Peto nadaljevanje sedemletnega projekta, mešanica performansa in opere, ki tematizira vprašanje lenobe in umetnosti.

Nekakšen sindrom, Plesni teater Ljubljana, režija in koreografija Sinja Ožbolt (premiera).

Plesno-gibalna predstava, ki je nastajala po motivih istoimenske kratke zgodbe Mojce Kumerdej.

Sveti Ojdip, Teatr Wierszalin (Poljska), režija Piotr Tomaszuk.

Postmoderna različica zgodbe o Ojdipu, zaznamovana s psihadelijo in ironijo.

Pupilija, papa Pupilo in Pupilčki rekonstrukcija, zavod Maska, režija Emil Hrvatin (premiera).

Rekonstrukcija prelomne predstave Dušana Jovanovića s konca 60. let, obogatena z dokumentarnim gradivom.

Sestre, Teater Giljotin (Švedska), režija Kia Berglund.

Miniaturna elektro-akustična opera, navdihnjena s črnogorsko legendo o sestrah, ki so ljubile istega moškega.

Kot jaz, KUD Integrali, režija Zijah A. Sokolović (premiera).

Kabaretna uprizoritev z Laro P. Jankovič, ki vsebinsko niha med biografijo Edith Piaf in intimnimi izpovedmi nastopajoče.

Moliere, Muzeum, režija Barbara Novakovič Kolenc (premiera).

Dramsko-baletni projekt, ki se prek Molierovih besedil loteva razmišljanja o njegovem času in ga postavlja ob bok sodobni vsakdanjosti.

Kitov trebuh, Slovensko mladinsko gledališče, režija Matjaž Pograjc (premiera).

Predstava, prvič v nekoliko drugačni obliki uprizorjena spomladi na festivalu v Bogoti, na grobo grotesken način odslikava globalizirani svet.

Grmače, Teatar $amp; TD, režija Nick Upper (slovenska premiera).

Temačna poetična tragedija Daneta Zajca, ki črpa iz pripovedke o Zlatorogu, v postmoderni preobleki.

Kruha in iger, Slovaško-vojvodinsko gledališče (Srbija), režija Miroslav Benka.

Neverbalna gledališka instalacija, polna sanjskih motivov, ki nagovarja čustveni spomin gledalca.

Zlomljeninizbrisan, gledališče Katona Joszef (Madžarska), režija Viktor Bodo.

Groteskna, brutalna, bizarna in provokativna produkcija, ki prek Kafke tematizira izgubljenost sodobnega posameznika.