"Postopek za izbiro celostne grafične podobe kampanje v podporo uvedbi evra je končan. Med 14 povabljenimi oblikovalci smo dobili ponudbe petih, avtor izbrane pa je Edi Berk iz podjetja Krog," so danes povedali na Uradu vlade RS za informiranje.Čeprav sta Evropska komisija in Evropska centralna banka (ECB)državam, ki se pripravljajo na uvedbo evra, priporočili uporabo njunih sloganov, se je Slovenija odločila, da bo za t.i. evrokampanjo oblikovala svojega. Kot so pred časom pojasnili v Banki Slovenije, se je tako odločila delovna skupina za komunikacijo z javnostmi, saj ima vsaka država možnost, da izbere svoj slogan in svojo celostno podobo.V vladnem uradu so dodali, da se je Slovenija za to odločila med drugim tudi zaradi zapletov glede zapisa "evro" oz. "euro". Slovenija želi z evrokampanjo uvedbo skupne evropske valute čimbolj približati ljudem, ob uporabi enega od sloganov komisije oz. ECB pa bi morala Slovenija ob izdelani celotni grafični podobi besedo evro pisati kot "euro". Slovenija sicer skupno evropsko valuto lahko imenuje evro. Po leta 2004 sklenjenem kompromisu lahko besedo v vsakdanjem življenju piše kot evro, na gotovini ter v zakonodaji Evropske unije pa se uporablja enotno ime "euro".