Iz besedila je razvidno, da naj bi proti predsedniku uprave Alpine Bau potekal sodni postopek zaradi domnevne korupcijske afere v višini 2,8 milijona evrov pri gradnji münchenskega stadiona. Direktorica slovenske izpostave podjetja Alpine Mayreder Branka Kramperšek v zvezi s škandalom pravi, da je afera neutemeljena ter da njen šef ni utrpel nobenih sankcij in posledic. Po njenem vedenju je primer že končan. Svoj lonček je v gradbeniške igre včeraj pristavil tudi poslanec SNS Zmago Jelinčič Plemeniti . Na ministra za promet Janeza Božiča je naslovil pismo, v katerem ga sprašuje, kakšni so kriteriji za sodelovanje podjetij pri javnih razpisih oziroma naročilih za gradnjo avtocest. Jelinčič pravi, da nekateri izvajalci nimajo nikakršnih dovoljenj za izvajanje del celo v domačih deželah, kandidirajo pa lahko na slovenskih razpisih. Pri tem izpostavlja podjetje Alpine Bau iz Avstrije, ki naj bi imelo po njegovih besedah prepoved sodelovanja na javnih razpisih doma in v Nemčiji. Kramperškova te očitke odločno zavrača. "Podjetje Alpine ima okoli 10.000 zaposlenih in letno realizacijo okoli dve milijardi evrov, poleg tega pa delamo večje in najbolj znane projekte v Evropi, med katerimi je tudi gradnja največjega predora v Švici, ki bo dolg 55 kilometrov."

Kaj tiči v ozadju takšnih napadov? Ni težko ugibati, da gre za milijardni razpis za avtocestni odsek Lendava-Pince. Na odpiranju ponudb, ki je bilo konec julija, je namreč Alpine Mayreder oddal najcenejšo ponudbo. Postopek izbire izvajalca še ni končan, naši viri pa namigujejo, da se lobisti domačih gradbincev močno trudijo, da bi Avstrijce izločili ali razveljavili razpis.

Zapletlo se je tudi pri razpisu za gradnjo odseka hitre ceste Razdrto-Vipava prek Rebernic. "Pritožbe so se pojavile, ker naj bi se član konzorcija, v katerem je Vegrad vodilni partner, Mostogradnja Beograd skliceval na to, da je zgradil nekatere viadukte v Srbiji, vendar to v dosedanjem postopku ni bilo v celoti dokazano," je pojasnil Aleksij Mužina , predsednik državne revizijske komisije, ki je razveljavila izbiro ponudnika in primer spet vrnila Darsu. Prva dama Vegrada Hilda Tovšak pravi, da bodo pritožniki Mostogradnji Beograd zelo težko utemeljili svoje očitke, saj naj bi šlo za zelo priznano podjetje. "V svojih postopkih je tudi Dars že dvakrat ugotovil, da je z našo ponudbo vse v redu. Popolnoma normalno pri vsem tem pa je, da se konkurenčna podjetja na vse pretege trudijo, da bi zmagala na razpisu. Ob odsotnosti večje konkurence je bilo to v preteklosti bistveno lažje," razlaga Tovšakova in dodaja, da si v Vegradu želijo le, da bi lahko na konkurenčni osnovi sodelovali na vseh razpisih.