Zgodba je taka: Ogrizek oziroma njegovo podjetje sta pred leti producirala Kozaričev glasbeni videospot Emanuela, stroškov, 2900 takratnih mark, pa pevec ni poravnal. Kot je povedal Matjaž Marinček, tisti čas producent in organizator pri Vepri Production, so upnika večkrat terjali, vendar brez uspeha. Na neki način so si potem zagotovili poplačilo s tem, da je Kozarič pri njih deponiral ključe svojega golfa in kopijo vozniškega dovoljenja. Da bi zaplet končno rešili, so pevcu pri Vepri Production predlagali kompenzacijo - v zameno za dolg bi izdelal nekaj glasbenih podlag za različne televizijske reklame in filme. Kozarič pravi, da je bilo dogovorjeno, da bo naredil 20 glasbenih oprem v trajanju od 10 sekund do dveh minut, za druga avtorska glasbena dela pa naj bi mu Ogrizek plačal honorar, ko bo glasbo uporabil oziroma prodal naročniku. Potem pa je pevec, kot je zapisano v tožbi, poleti 2002 opazil, da na vseh slovenskih televizijskih postajah, ki imajo v programu TV-prodajo (POP TV, Kanal A, TVS, TV3), "vrtijo" reklamni film, s katerim Studio Moderna iz Zagorja oglašuje vzmetnice dormeo. Glasbena podlaga za film je bila njegova, a, kot je dejal, ni bila ena od tistih, ki so spadale v kompenzacijsko pogodbo. Šlo je za spremljavo, ki jo je izdelal štiri leta prej, Ogrizku pa jo je izročil marca ali aprila 2002. Pri Ogrizku se je zato pozanimal, kdaj bosta sklenila pogodbo za prenos materialnih avtorskih pravic, s katero bi opredelili obseg prenosa (Kozarič je slišal, da se reklama vrti tudi v Italiji) in določili honorar ter njegovo izplačilo. Ker Ogrizek za to ni hotel niti slišati, se je tožnik obrnil na sodišče. Dosegel je, da je sodišče izdalo začasno odredbo, s katero je Studiu Moderna prepovedalo oglaševanje vzmetnic s Kozaričevo glasbo. Zato so morali za reklamo pripraviti drugo glasbeno podlago. Primož Ogrizek je na sodišču zatrdil drugače - po njegovih besedah je bila sporna glasbena podlaga v resnici le del kompenzacijskega dogovora. O tem, da bi jim Kozarič izročil kakšno podlago, ki ni bila del kompenzacije, ne ve ničesar. Res so se dogovorili, da bodo posamezne podlage trajale do dveh minut, in res je tudi, da je bila sporna podlaga nekoliko daljša, je potrdil Ogrizek. A so se zato s Kozaričem dogovorili, da bodo v kompenzacijskem dogovoru šteli, kot da bi šlo za dve podlagi. S Kozaričem so takrat imeli sestanek, na katerem so pregledali, koliko glasbenih podlag je naredil, in strinjali so se, da je svoj dolg odslužil. O tem so mu izdali tudi potrdilo in menili, da je stvar urejena. Teden dni pozneje pa jih je Kozarič obiskal in zahteval 1,6 milijona tolarjev za reklamni film Dormeo. Ker Ogrizek na to ni pristal, je sledila tožba. Komu bo dalo prav sodišče, bo znano v prihodnjih tednih.