DOBER TELEFONSKI BIZNIS

Tudi mi smo poklicali podjetje Tele-car. Na telefonski številki 041 981-598 se je oglasil moški glas na odzivniku in povedal: "Dober dan, poklicali ste podjetje Tele-car. Zaradi velikega zanimanja strank smo dosegljivi nonstop 24 ur na dan na servisnem dežurnem telefonu 090 4339. Prosimo, da nas kličete z navadnega telefona, ker z GSM ni možno. Dosegljivi smo nonstop. Hvala za vaš klic in zanimanje ter lep dan naprej vam želi podjetje Tele-car."

Po kratkem premolku je sledilo še: "Minutni strošek je 336 tolarjev." Klic na številko 090 4339 je bil uspešen samo za Tomaža Hodnika. Na tej plačljivi klicni številki se je spet oglasil odzivnik, isti moški glas pa je sporočal, da je pisarna prazna, podjetje pa silno zasedeno in da naj se oglasimo čez eno uro.

Drugič smo poskusili dve uri pozneje. Po dolgem zvonjenju se je oglasil moški iz podjetja Tele-car, ki se ni predstavil. Povedal nam je, da je avto iz omenjenega oglasa prodan. Oglas je bil na spletni strani objavljen 22. marca, podatka, da je avto prodan, še včeraj na spletni strani avto.net ni bilo. Do včeraj je imel oglas 331 ogledov in nedvomno je plačljivo številko 090-4339 poklicalo mnogo ljudi.

V podjetju Tele-car smo izvedeli, da nimajo avtomobilskega salona, ampak se ukvarjajo s posredniškimi posli. Avtomobile, kot je povedal moški, uvažajo, ogled pa je mogoč v tujini. Na dolgo in v podrobnostih je razlagal, da lahko ponudi citroen rdeče barve za 1,9 milijona, ko pa smo se želeli dogovoriti za ogled, se je izgovoril, da bi se moral o tem pogovoriti z gospodom, pri katerem je avto. Skratka, drago plačljive minute so tekle v prazno.

IZKUŠNJE S TOMAŽEM HODNIKOM

V registru podjetij smo našli podatek, da je Tomaž Hodnik samostojni podjetnik od leta 1997, dejavnost njegovega podjetja Tele-car pa so poslovne storitve in posredovanje pri prodaji motornih vozil. Našli smo ga tudi na obsežnem Telekomovem seznamu plačljivih klicnih številk. Tele-car torej legalno služi na račun naivnih in neučakanih, saj marsikdo, ki pokliče, slušalko odloži, še preden sliši podatek, da stane minuta "pogovora" 336 tolarjev. Na forumu spletne strani mojavto.net je svojo izkušnjo z oglaševanjem podjetja Tele-car podrobno opisala ženska, ki je vztrajno klicala plačljivo klicno številko. Ko ji je bilo moškega glasu na odzivniku dovolj, se je sama podala v Slovenj Gradec in po mučnem iskanju našla Tomaža Hodnika. Njun dialog je potekal približno tako: "Ja, mi pa ne prodajamo avtov, mi jih uvažamo!" "Ja, kako, oglas pravi, ta in ta avto prodam, cena ta in ta." "Gospodična, niste dobro prebrali oglasa, piše, da so avti po naročilu uvoženi iz tujine." Jaz, prepričana v svoj prav, trdim nasprotno, nazadnje greva skupaj pogledat oglas na internetu. Pa se začne prvi izgovor: "Ja, veste, ta oglas je nov (star je bil pet dni!), pa bo šele čez par dni dopolnjen." Gospod je še povedal, da nima rad, da se hodi k njemu, ne da se prej pokliče (saj, od česa bo pa naš račun megalomanski?). Z avti pa je tako: dati moraš aro, avto ti pripeljejo v Slovenijo, če ti avto, ko ga vidiš, ne ustreza in ga nočeš vzeti, izgubiš del are in greš lahko na lov za drugim avtom. Druga možnost je, da te gospod vzame s seboj po avto, avto vidiš, plačaš celoten znesek v gotovini, podjetje Tele-car pa ti prizna 3-odstotni popust. Garancija je samo mednarodna, kar pomeni, da moraš avto, če je z njim kaj narobe, spraviti nazaj tja, od koder je prišel. No, po prihodu domov pogledam na avto.net - oglas je bil popravljen, cena pa se je v eni uri dvignila za 100 tisočakov... Dogodek je ženska opisala decembra lani.

Na istem forumu je še eno svarilo dobrovernim, ki ga je februarja letos napisal anonimni pisec. Med drugim pravi: "Govorim iz lastnih izkušenj in izkušenj dveh svojih prijateljev. Ko jih dobiš na telefon, odgovorijo z nepomembnimi podatki, na dolgo, da si čim dlje na telefonski liniji. Gospod, ki odgovarja na plačljivi klicni številki podjetja Tele-car, je nevljuden, nervozen, in ob povpraševanju o načinu poslovanja firme postane agresiven, češ, vi dajte denar, ostalo pa je naša stvar!"