Leta 2011 je podjetje z zmago v Dnevnikovem izboru Zlata nit prejelo naziv najboljšega zaposlovalca v kategoriji velikih podjetij, v letu 2016 pa je postalo še veliki zmagovalec marketinške odličnosti Društva za marketing Slovenije. Kako gazela napreduje v zadnjih letih? Kako premišljeno kadrovanje in delo z ljudmi ter marketinška odličnost prispevata k uspehom in rasti podjetja? »Ugled tako družbe kot blagovne znamke gradimo skozi razvoj, proizvodnjo in trženje inovativnih in kakovostnih produktov za prosti čas, ki so prilagojeni pričakovanjem posameznega trga. Ključno vlogo igra kontinuirano inoviranje na področju produktnega razvoja, kar zahteva nenehna vlaganja v ljudi in znanje na eni strani ter najsodobnejše proizvodne tehnologije na drugi strani,« pravijo v podjetju Adria Mobil.

Hitra rast in prodor na nove trge

​Adria Mobil je že od začetkov izrazito izvozno usmerjena družba s široko mednarodno prisotnostjo in zastopanostjo na največjih evropskih trgih. Med strateškimi cilji je že vrsto let tudi nadaljnja internacionalizacija s poudarkom na vstopanju na nove trge. Prisotni so že na več kot tridesetih trgih v Evropi in širše. Uspelo jim je prodreti tudi na avstralskega, na katerem je blagovna znamka Adria po njihovih besedah danes dobro pozicionirana in prepoznana med kupci. »To temelji tudi na dejstvu, da smo produkte v določeni meri prilagodili zahtevam trga. V Avstraliji so namreč priljubljene robustnejše počitniške prikolice, primerne za vožnjo izven urejenih cestišč, predvsem pa dobro sodelujemo z distribucijskim partnerjem, ki strokovno in celovito skrbi za razvoj prodajno-servisne mreže ter gradi prepoznavnost blagovne znamke na avstralskem trgu,« pojasnjujejo v podjetju.

Ljudje so v Adrii Mobil ključni dejavnik uspešnega poslovanja, kar velja za vsa funkcijska področja v podjetju. Strategija podjetja temelji na odličnosti, ki jo želijo dosegati na vseh področjih delovanja, kar pa je možno uresničevati le s strokovnimi, odgovornimi in zavzetimi sodelavci. Pri tem odločilno vlogo igra prav nadgrajevanje znanja in izkušenj zaposlenih. Pravijo, da je znanje bilo, je in bo ostalo eden ključnih vzvodov uspešnosti poslovanja. Še toliko bolj glede na dejstvo, da delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja in ki zahteva nemalo spretnosti in agilnosti, če želijo uspešno premagovati vse izzive ter uresničevati ambiciozno zastavljene poslovne cilje. Vlaganja v izobraževanja so se jim že obrestovala tako z vidika zadovoljstva zaposlenih kot z vidika dodane vrednosti za podjetje.

Z lastno ekipo ohranjajo marketinško odličnost

Ob prejemu naziva marketinška odličnost so člani komisije zapisali, da podjetje z naprednimi spletnimi pristopi pridobiva kontinuiran vpogled v potrošnika in mu na tak način zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo. Tudi za ohranjanje koraka z nenehnim napredkom digitalizacije so ključni zavzeti zaposleni. S posamezniki s področja digitalnih tehnologij so v Adrii Mobil kreirali lasten tim strokovnjakov, ki skrbijo za kakovosten in prepoznaven spletni nastop. Prav v tem vidijo pomemben element, saj gre za ljudi, ki so del podjetja, kar jim omogoča poglobljeno razumevanje pričakovanj kupcev in uporabnikov kot tudi poznavanje vseh specifik v organizaciji in načinu delovanja podjetja. To je tudi njihov recept za uspeh: dobro poznavanje uporabnikov, lastnih izdelkov ter podjetja, ki ga prepletajo z učinkovitim prilagajanjem spletnega nastopa, hitro odzivnostjo in pravočasnim uvajanjem potrebnih sprememb.

V podjetju se zavedajo, da je poleg zaposlenih, distribucijskih in drugih partnerjev pomembna tudi lokalna skupnost, v kateri delujejo. Zato že od leta 2006 kot generalni sponzor podpirajo Kolesarski klub Adria Mobil, ki s svojim večplastnim delovanjem kakovostno uresničuje vidik družbene odgovornosti, saj poleg profesionalne ekipe že vrsto let skrbi tudi za vzgojo in razvoj mladih talentov. Trenutno pri njih vadi več kot 60 otrok, v klubu pa z organizacijo profesionalnih in rekreativnih športnih dogodkov skrbijo tudi za priljubljenost kolesarstva v širši množici ter njeno udejstvovanje v športu. Klub je tudi organizator kolesarske dirke Po Sloveniji, ki je največja profesionalna etapna dirka pri nas. Z njo med drugim promovirajo večpomenski slogan »fight for green« oziroma boj za zeleno. Gre za boj za zeleno majico zmagovalca, po drugi strani pa z njim promovirajo in opozarjajo na trajnostni vidik kolesarstva in pozivajo k varovanju okolja.