Glavna prodajna kanala za kolekcije oprsnic, ovratnic, povodcev in rutk sta spletna trgovina in instagram, po devetih mesecih poslovanja pa je znamka s svojimi izdelki prisotna še v šestih trgovinah in pasjih salonih po Sloveniji, povesta soustanovitelja blagovne znamke Jana Birsa in Matjaž Kljajić, ki sta tudi zasebna partnerja. »Potrebo trga sva prepoznala predvsem v dveh stvareh: trend v mlajši generaciji skrbnikov psov je, da za svojega psa ustvarijo instagram profil, ki ga zelo aktivno in skrbno vodijo. Kot drugo pa zasuk v tradicionalnem odnosu družbe do hišnih ljubljenčkov. Sploh pri milenijcih je izrazito opaziti, da so rastline postale novi hišni ljubljenčki, hišni ljubljenčki pa novi otroci. Psi so danes bolj vključeni v naše življenje, namenjamo jim več pozornosti, aktivnosti in skrbi za njihovo srečo. Če povzameva, pa so naši kupci vsi tisti, pri katerih doma kavč ni samo za ljudi, ampak tudi za živali.«

Klasični startupovski začetek

Ideja za lastno blagovno znamko izvira iz Janine izkušnje. Ko sta z Matjažem imela še prvo psičko, Gino, belo samojedko, je iskala kvalitetno, moderno opremo z lepimi dizajni, ki je pri nas ni našla. Zato se je lotila oblikovanja svojega dizajna. Po Ginini nesreči in izgubi je ideja nekaj časa ostala v predalu. Potem pa se je iz tega razvila potreba, saj so prijatelji iz mlajše generacije izpostavili, da iščejo podobno rešitev. »Začela sva klasično startupovsko,« razloži Matjaž. »Jana je zrisala kup dizajnov, naročila sva kolute različnih materialov, merila, rezala, brala, spraševala, testirala, šivala. Janina mama tudi šiva, tako da smo skupaj v domači jedilnici pripravili prve prototipe. Z desetimi kolekcijami sva septembra lani uradno pognala blagovno znamko in spletno trgovino www.ginaswoofs.com, ki je glavni prodajni kanal. Smo lifestyle brand z velikim poudarkom na vsebini in grajenju blagovne znamke. Postati želimo sogovornik skrbnikom psov, nekdo, ki jih razume, ker živimo podobno življenje, želimo jim ponuditi platformo za zabavo, znanje in kakovostno opremo, ki jo iščejo.«

Jana in Matjaž sta se intenzivno ukvarjala z blagovno znamko od konca leta 2020. Še preden sta naredila zalogo izdelkov, sta jih veliko testirala in tudi spremenila poslovni model, ker so odzivi potencialnih kupcev pokazali drugačen interes, kot sta načrtovala. Vse od razvoja produkta do marketinga in prodaje sta v večini opravila sama, sicer ob veliko podpore in spodbude prijateljev. Veliko časa sta posvetila iskanju pravega partnerja, ki šiva opremo, da je zadostil merilom varnosti, kakovosti, obstojnosti in vzdržljivosti izdelkov. Mesec dni po tistem, ko je zaživela spletna trgovina, je bila Gina's Woofs izbrana v akademijo GoStartup Primorskega tehnološkega parka, ki je namenjena podjetnikom izbranih perspektivnih startupov. Še ena potrditev grajenja blagovne znamke je bil razpis za ambasadorje blagovne znamke, na katerega se je prijavilo skoraj sto posameznikov.

Izjemni odzivi kupcev

Mlada podjetnika razvoj nadaljujeta skladno z zastavljenim načrtom, ki se je zaradi odličnega odziva trga pohitril. Vse plane sta presegla, zato bosta veliko aktivnosti, sprva predvidenih za drugo in tretje leto, pognala že proti koncu prvega leta. Po devetih mesecih na trgu je znamka Gina's Woofs prisotna v šestih trgovinah in pasjih salonih v Sloveniji vse od Primorske do Štajerske. V zadnjih mesecih se Jana in Matjaž osredotočata na razvoj: februarja sta poslala na trg nova izdelka – oprsnice in ovratnice za manjše pse. Prav zdaj sta z novim izdelkom v fazi testiranja in bo pripravljen predvidoma konec poletja. Pogovarjata se s partnerji iz Slovenije in iz regije, s katerimi bi rada naslednje leto vzpostavila razvojno-proizvodni center, ki jima bo geografsko bližje.

Sicer pa zelo verjameta v povezovanje in izjemne rezultate, ki ga to prinaša: vpeta sta v Primorski tehnološki park, povezana sta z lokalno primorsko umetnico karolinaumetnina, s katero pripravljata serijo posebnih stripov o nevsakdanjih pasjih prigodah po resničnih dogodkih, pogovarjata se z lokalnim obrtnikom, s katerim razvijata novo zgodbo, in ustvarjata skupne zgodbe s trgovinami, kjer je znamka prisotna: Yanika shop, Sonny Pet House, Loving Paw, Niyama salon, GUD Shop in Evitas Shop. Načrtujeta, da bosta do božiča proslavila prvo prodano ovratnico v Italiji. Odzivi kupcev so izjemni, povesta Jana in Matjaž, saj dnevno prejemata fotografije psov z njuno opremo, številne zahvale, sporočila o zadovoljstvu, vprašanja in pobude. Njuna vizija je, da Gina's Woofs postane najboljši prijatelj vsem skrbnikom psov in jim ponuditi vse, kar potrebujejo zase in za svojega psa za varen in udoben sprehod v stilu.