Država je pri prenovi dela gorenjske železniške proge ukinila več nivojskih prehodov in jih nadomestila s podvozi. Ob prenovi primorske proge v Ljubljani ne bo urejen niti en nov podvoz, ker naj bi se z izvedbo projekta kot vedno mudilo, podvoz pa bi terjal veliko investicijo. A bolj kot za časovno stisko je šlo verjetno za slabo načrtovanje.
Gradnja podvoza na Viški cesti bi izboljšala pretočnost in predvsem varnost prometa. (Foto: Bojan Velikonja)
Čeprav naj bi na direkciji za infrastrukturo v okviru aktualne posodobitve primorske železniške proge med Ljubljano in Brezovico iskali tudi rešitve za nemoteno pre...
Nogometaši Celja so tri kroge pred koncem drugič postali državni prvaki, potem ko so na derbiju 33. kroga kroga pred 7242 gledalci premagali Olimpijo...
Fotografija Marjana Cigliča iz leta 1989 razpira pogled na nekdanjo podobo najširšega dela Starega trga. Na čas, ko pred Stiškim dvorcem, kjer je še...
Ker je minuli teden na Arehu zapadlo dobrega pol metra snega, se je upravljalec žičniških naprav in smučišča odločil, da svoje zveste smučarje povabi...
Po ostrih kaznih Hrvaške rokometne zveze (HRS) zaradi incidenta na prekinjeni tekmi Nexe Našice – Zagreb, v katerega sta bila vpletena tudi slovenska...