Bonami, eden največjih evropskih trgovcev s pohištvom in izdelki za dom, je tudi v Sloveniji odprl svoja vrata. V ponudbi spletne trgovine je na voljo več kot 45.000 izdelkov. Trgovec želi navdihniti stranke, da si ustvarijo čudovite domove, v katerih je udobno bivati. Ponujajo visokokakovostne izdelke po ugodnih cenah in vrhunske storitve, kot so brezhibna dostava in nasveti notranjih oblikovalcev.

Trenutno usmerjeni v dekorativne izdelke

Trenutno je ponudba usmerjena v izredno raznolike dekorativne izdelke in manjše pohištvo, kot so naslanjači, mize in preproge. V prihodnjih mesecih pa bodo v ponudbo vključili večje kose in začeli prodajo sedežnih garnitur, omar in predalnikov. Bonami strankam ponuja hitro dostavo za več kot 20.000 izdelkov, ki so pripravljeni na zalogi. Dostavljeni bodo v 2 do 4 delovnih dneh, v nekaterih delih Slovenije največ v 5 dneh. Ponujajo tudi izdelke po naročilu, ki jih dostavijo v samo nekaj tednih. Vračila v originalni embalaži so možna do 365 dni po nakupu. Razloga za vračilo vam ni treba navesti. Postopek je prilagojen potrebam kupcev, zato lahko izdelek samostojno vrnete na naslov podjetja Bonami v Sloveniji ali pa ga po dogovoru z ekipo za pomoč strankam prevzame dostavna služba.

»Kupci v Sloveniji radi kupujejo prek spleta. Trg nenehno raste in ne kaže znakov upočasnitve. Toda potencial je še vedno ogromen, zlasti za zanesljivo spletno trgovino, kot je Bonami. Prepričani smo, da bo lokalna ekipa Bonamija v naslednjih treh letih našo trgovino popeljala med najboljše tri domače spletne trgovine, ki ponujajo pohištvo in izdelke za dom. Izjemne rezultate smo tako že dosegli na češkem, poljskem in slovaškem trgu,« je dejal Pavel Voparil, izvršni direktor Bonamija,

Rast lokalnega trga

Voparil je podjetje ustanovil leta 2013 na Češkem, naslednje leto pa se je razširilo na Poljsko in za tem na Slovaško, Madžarsko in v Romunijo. Zadnji val širitve je Bonami ponesel na Hrvaško, v Litvo, Latvijo in Slovenijo. Poudaril je, da leto 2020 ni bilo lahko, vendar so bili v primerjavi s konkurenco, ki je osredotočena predvsem na fizične trgovine, uspešni, saj so stranke prepoznale prednosti spletnega nakupovanja. Bonami želi uspeh izkoristiti za nadaljnjo rast in širitev. Svoj prihod v Slovenijo so ocenili na podlagi ekonomskih in demografskih kazalnikov, stanja v industriji in analize konkurence. Odločilno je bilo zaupanje v rast lokalnega trga in gospodarstva, izpostavlja Voparil, kot tudi pripravljenost podjetja na nadaljnjo internacionalizacijo poslovanja s poudarkom na edinstvenosti vsakega trga in učinkovitosti poslovnih procesov. Lani so pri podjetju razširili osrednje skladišče, tako lahko zdaj na več kot 40.000 kvadratnih metrih skladiščijo izdelke za dostavo kupcem na vseh devetih obstoječih trgih.

Spremljanje svetovnih trendov

Prav tako pri podjetju poudarjajo, da v prvi vrsti ponujajo širok izbor skrbno izbranih izdelkov, ki sledijo sodobnim trendom notranjega oblikovanja. Kupci lahko izbirajo med izdelki za kuhinjo ali kopalnico, preprogami, tekstilnimi izdelki za dom in manjšimi kosi pohištva. Prav kmalu pa bodo v ponudbo dodani še večji kosi pohištva. Ponudba zajema izdelke v industrijskem, rustikalnem, romantičnem, skandinavskem in glamuroznem stilu. Našli boste izdelke za vse priložnosti, od tistih za šolarje do tistih za različna praznovanja. Resnično si namreč želijo navdušiti svoje stranke in biti njihov partner pri uresničevanju novih idej in uveljavljanju svetovnih trendov na področju notranjega oblikovanja.