Ker se tega ne da izvajati. Če je to naredila iz nevednosti, imamo problem, če je to naredila, da bi ohranila položaj ministrice, imamo spet hud problem. In tudi to je težava v slovenskem šolstvu, da se ministri zelo hitro menjavajo. V devetletki je treba narediti revolucijo in tega ni sposoben trenutno nihče.

Ne znam si predstavljati, kako bodo odreagirali pretirani varuhi otrokovih pravic, če bomo takoj začeli ocenjevati. Nobene strategije ni. Imamo zmanjšano število ocen ob nezmanjšani snovi, kar je hud problem. Mislim, da bomo dobili popolnoma napačne informacije. Nihče se ne bo upal soočiti s starši, ki imajo vsega dovolj. Veliko je jeznih na učitelje, ker se jim zdi, da opravljajo, ne glede na to, kaj narediš, našo službo. Ljudje so izgubili službe, delajo od doma ali hodijo v službe in puščajo otroke doma, zdaj pa naj pridem z rednim testom, kot bi ga imela v normalnih okoliščinah, ko bi imela nadzor nad svojimi urami? Nihče ne bo naredil tega. Letos smo uspešni, kot v šolstvu še nikoli nismo bili. V končni fazi je vseeno, bodo imeli pač lepe ocene. Ampak treba je gledati širše. Kakšne informacije dajemo otrokom, kaj je šola? Da si pol leta zaprt doma, nekaj delaš na računalniku, oddaš, potem opraviš eno seminarsko nalogo, power point, en govorni nastop in imaš oceno pet iz slovenščine. Nedelo