Zgodba se je začela, ko sta Tina in Simon, mlad par, zaradi pretresljivega dogodka razmišljala, kako živeti čim bolj zdravo. Ugotovila sta, da je na trgu že ogromno izdelkov zdrave hrane, bistveno manj pa je zdravih kozmetičnih izdelkov. Prišla sta do sklepa, da ni dovolj dajati zdrave stvari vase, temveč je treba paziti tudi, kaj daš nase. Odločila sta se, da bodo v njuni kopalnici odslej le še izdelki iz izključno naravnih sestavin. Prvi je bil na vrsti dezodorant, saj sta preizkušala razne tovrstne izdelke in postala pozorna na sestavine v njih. Preučevala sta literaturo in ugotovila, da je v množici sestavin industrijskih parfumov kar nekaj takšnih, ki se v dolgih letih uporabe kopičijo v telesu, kar gotovo ni dobro za organizem. Odločitev je bila na dlani in želela sta si ustvariti dezodorant predvsem iz sestavin, ki jih najdemo na domačih kuhinjskih policah.

Uspeh po 200 poskusih

Raziskovala sta, študirala, nato pa se vrgla na delo. Kupila sta sestavine in v domači kuhinji v običajnem loncu začela kuhati svoj prvi izdelek. Rezultate sta sproti preizkušala na sebi, tako da sta se zjutraj pred službo s tem svojim dezodorantom namazala in pogumno opazovala, kaj se bo zgodilo čez dan. Kmalu sta zadevo izboljšala do te mere, da sta začutila, da sta na pravi poti, zato sta si uredila delovni prostor. Tam sta preživela večino časa v naslednjih mescih in iskala pravo kombinacijo. Bilo je tudi kar nekaj spodletelih poskusov, a se nista dala, vztrajala sta in iskala pravo kombinacijo sestavin. Po več kot 200 poskusih se jima je nasmehnila sreča in uspeh je bil popoln. Ustvarila sta dezodorant v obliki kreme, ki je zadovoljil prav vse njune zahteve, ki sta si jih zadala na začetku. Sprva izdelka niti nista nameravala prodajati, a na pokušnjo sta ga dala še prijateljem in družini, ki so hitro potrdili, da jima je uspelo.

Takoj sta začela razmišljati o podjetniški poti in domislila sta celostno podobo znamke ter ime Nelipot, ki v prevodu pomeni »nekdo, ki hodi bos«, kakor sta se na podjetniško pot podala sama. Hkrati pa sta v imenu skriti še besedi »ne« in »pot«. Uredila sta vso papirologijo, pridobila dovoljenja in odprla spletno trgovino. Odzivi kupcev so bili več kot navdihujoči in od tod je bil le korak, da so se njuni izdelki, tri različice ročno izdelanega popolnoma naravnega dezodoranta, znašli na policah trgovin Spar, pri čemer je bila glavna odskočna deska izbor v projekt Štartaj Slovenija.

Nelipot nadaljuje pravo pot

Odkar je Nelipot leta 2016 z naravnimi dezodorantnimi kremami (Basic, Shac, Irof) postal prvi HIT produkt projekta Štartaj Slovenija, je preteklo kar nekaj vode, in to v pravo smer. Vse od takrat je Nelipot sledil v začetku začrtanim vrednotam in izbiral najbolj naravne in najbolj kakovostne sestavine. Poleg trajnostne naravnanosti so razvili lastno biorazgradljivo embalažo za dezodorant v palici, poslušali so kupce in jo letos še izboljšali. Novi dezodoranti so tako na voljo v palici in ne več v lončku kot dezodorant v kremi. Do danes so razvili kar 20 novih izdelkov, od tega jih je 8 na Sparovih policah: naravna dezodorantna krema Mladizhen, šampon za lase Diven, CBD-kapljice Kaplze, dezodoranti v palici Basic, Shac, Irof in od poletja 2020 še vonja Angelc in Cahen. Znamka je dobila še novo celostno podobo, ki povzema njene korenine – je čista, umirjena, ženstvena, a hkrati dovolj igriva, da si želiš, da te spremlja vsak dan.

Nova linija za dojenčke

Tina je v tem času doživela veliko življenjskih prelomnic, najlepša in najpomembnejša med njimi pa je rojstvo hčerkice Karle. Kmalu je ugotovila, da trg ne ponuja popolnoma naravne kozmetike za otroke, ki bi ustrezala njenim visokim merilom, zato je linijo za nego dojenčkove in otroške kože razvila kar sama. Od takrat drugače raste in se spreminja tudi Nelipot. Materinstvo je namreč prevetrilo Tinin sistem vrednost, na področju kozmetike pa še enkrat potrdilo: izbiraj naravno, tako naravno, da to lahko poješ!

Nastala je naravna linija kozmetičnih izdelkov za dojenčke od tretjega meseca naprej Nelipot Otrozhizh. Vsebuje dojenčkovo prvo kremo za obraz in telo, naravni šampon in kopel v enem ter 100-odstotno hladno stiskano mandljevo olje, kar so nepogrešljivi izdelki skrbnih mamic za nego dojenčkove kože. Izdelki iz preprostih sestavin, nežnih do dojenčkove kože, so dermatološko preizkušeni in hipoalergeni, so brez dodanih konzervansov, parabenov, alkohola in mineralnih olj.

Ekološko hladno stiskano mandljevo olje nežno otroško kožo neguje z vitamini in maščobnimi kislinami omega 3 in omega 6. Otroški šampon in kopel v enem je ustvarjen iz posebne rastlinske mešanice za umivanje, ki ne vsebuje sulfatov in parabenov. Dojenčkova prva krema za obraz in telo s kombinacijo organskega nerafiniranega kokosovega olja ter ekološkega mandljevega olja blagodejno vpliva na kožo in jo izdatno vlaži. Vsi izdelki so poleg vsega naštetega narejeni brez umetnih dišav ali dodanih eteričnih in mineralnih olj. Narejeni so po hladnem postopku, saj tako obdržijo več ugodnih učinkovin.

Znamka Nelipot je še danes naravnana zelo trajnostno, vsi izdelki za otroke pa so seveda primerni tudi za odrasle, zato jih starši z veseljem preizkušajo in uporabljajo še sami. (zt)