A ravno takrat se je začela kriza in odkupa sadja je bilo vse manj. Pri obeh pa je vedno obstajala želja po lastnem podjetju, zato sta hitro našla rešitev v pridelavi odlične domače marmelade. Sočnih domačih breskev je na njihovi kmetiji namreč na pretek! Pa tudi starih tradicionalnih receptov… Dela sta se lotila z velikim spoštovanjem tradicije, a na nekoliko sodobnejši način, s svežimi pristopi, da z manj kuhanja ohraniš boljšo barvo in arome ter seveda vitamine. Ampak sprva odziv ni bil najbolj spodbuden, saj so bile na zunaj njune marmelade videti enako kot vse druge, čeprav so dišale lepše. Zato sta ves dodaten trud namesto v dokončanje hiše vložila v razvoj lastne blagovne znamke in dizajn.

Postala je prava podjetnica

Ampak to jima še ni bilo dovolj, želela sta razviti nekaj novega, inovativnega, česar na tržišču še ni. In kot naročeno jima je ravno takrat prijatelj predstavil nekaj nenavadnega – marmelado iz mleka. In prav to jima je dalo nov zagon za inovacije. Pripraviti sadni namaz z dodatkom mleka! In Uroš se je zaprl v kuhinjo in ni nehal, dokler ni bil zadovoljen z izdelkom. Odnesla sta ga na sejem in uspeh je bil popoln. Nastala je Marmela, s katero sta bila izbrana v projekt Startaj Slovenija! To je bila njuna ogromna odskočna deska, ki pa je z ogromnim naročilom zahtevala tudi nove, resne proizvodne kapacitete. Tako resne, da je Valentina pustila prejšnjo službo in se polno zaposlila z domačo pridelavo slastnih namazov ter postala prava podjetnica. Kmalu se ji je na isti poti pridružil še Uroš.

In tam se je njuna poslovna pot šele začela. V času po 3. sezoni Štartaj Slovenija sta se usmerila predvsem v vrhunske marmelade, saj sta opazila, da se te prodajajo bolje od Marmel. Prilagodila sta se trgu in povpraševanju in se osredotočila na marmelade ter pozneje dodala še sirupe. Kupcem sta tako predstavila še 5 marmelad in 3 sirupe za pripravo osvežilnega napitka, za vse to pa še vedno uporabljata le vrhunsko domače sadje, ki ga v sončni Vipavski dolini gojita z vso ljubeznijo.

Pred nedavnim sta naredila še korak naprej in kot nadgradnjo marmelade razvila BIO namaze s certifikatom, v katerih kot glavna sestavina prevladuje ogromen delež sadja.

Korak naprej v BIO

Pred nedavnim sta naredila še korak naprej in kot nadgradnjo marmelade razvila BIO namaze s certifikatom, v katerih kot glavna sestavina prevladuje ogromen delež sadja. Tako lahko ponudita kakovosten izdelek kupcem, ki prisegajo predvsem na BIO izdelke brez ali z zelo malo dodanega sladkorja. Eden od izdelkov, Ms. Jam, je celo popolnoma brez dodanega sladkorja, kar je na trgu edinstveno in nagovarja novo, najbolj ozaveščeno skupino kupcev. Ob tem sploh ni zanemarljivo, da so vsi izdelki Uroš in Valentina zapakirani v ekološko sprejemljivo stekleno embalažo, s čimer poskušata odgovorno vplivati na čim manjši ogljični odtis.

Novi izdelki, ki jih že lahko poiščete na Sparovih prodajnih policah, se imenujejo Mr. in Ms. Jam in so bio sadni namazi v štirih okusih. Ms. Jam, ki je na voljo v dveh okusih, jagoda in malina, vsebuje kar 99 odstotkov sadja in je brez dodanih sladkorjev. Če imate raje breskve ali gozdne borovnice, izberite sadne namaze Mr. Jam. Tudi ti vsebujejo ogromen delež sadja, kar 90 odstotkov. Vsi skupaj so družina naravnih sadnih namazov brez konzervansov, arom in dodanih barvil.

Valentina in Uroš zanje uporabljata le najbolj kakovostno, povsem sveže in na soncu dozorjeno sadje, dodana sta le naravna datljeva pasta, ki je nadomestek rafiniranega sladkorja, in agar agar, popolnoma rastlinsko želirno sredstvo, primerno tudi za vegane. S tem je zagotovljen pristen okus po sadju v skupaj štirih okusih namazov Mr. in Ms. Jam, ki jih lahko v kuhinji uporabite povsem po svojem navdihu. Brez slabe vesti si jih lahko privoščite na kruhu (z maslom ali brez), v palačinkah, z njimi popestrite zajtrk z jogurtom ali pa jih uporabite pri peki slaščic. Prav vsi okusi sadnih namazov Mr. in Ms. Jam imajo BIO certifikat. Pripravljeni so brez dodanih konzervansov, arom ali barvil in tako slastni, kot bi jedli sveže sadje. In to tudi pozimi.