Dejstvo je, da kabriolet ni za vsakogar, in morebitni kupec se mora tega še kako zavedati. Misli prijatelja, ki ni vedel, kaj v resnici kupuje, namreč še danes znamo na pamet. »Imam ga, pa ugotavljam, da sploh ne vem, zakaj. Ko sije sonce, spustim streho, a mi je prevroče, ko vozim hitro, mi veter mrši lase in še hrup postane neznosen, da se še pogovarjati ne morem. Ko pa je vreme slabo in imam streho zaprto, me jezi, da je prtljažnik premajhen, na zadnji klopi pa je komajda dovolj prostora za sestrinega sinčka,« je govoril.

Besede velja vzeti smrtno resno in večina potencialnih kupcev jih zagotovo, zato so na cestah, tudi slovenskih, kabrioleti eksoti, pa čeprav je zanimivo, da prvi pravi avtomobil ni imel strehe, kabrioleti pa so se iz štirikolesnikov za uživanje prelevili v kameleone za vse potrebe. Ljudje jih kupujejo s premislekom in točno določenim namenom, odločitev za nakup pa praviloma spremljajo tudi čustva. Meni na primer niso všeč, saj v tem, da mi veter mrši lase in da se med vožnjo s sopotnikom ne morem normalno pogovarjati, ne vidim smisla.

Pričakovali bi, da je največ odobravanja glede kabrioletov med ljudmi iz tistih držav, kjer najpogosteje sije sonce. A kdor se je s kabrioletom že kdaj zapeljal, ve, da sonce ob spuščeni strehi ni njegov zaveznik. Ali bolje, nanj se je treba pravilno pripraviti, dolgi rokavi, čepica na glavi in zaščitna krema na obrazu pa so del nujne opreme. V nasprotnem hitro dobite vnetje sinusov ali srednjega ušesa, prav tako tudi ožgan nos. Zato sploh ne čudi, da je trg, na katerem jih prodajo največ, angleški, kar je svojevrsten paradoks, saj gre za državo, kjer je vreme vožnji z odprto streho na prvi pogled neprijazno (beri: deževno). Toda največ užitka vozniku kabrioleta ponuja vožnja v rahlo oblačnem dnevu. Lastniki tako vedo povedati, da so užitki, ki jih ponuja odprtost neba, nezamenljivi, pomembno pa je tudi uživanje že pri manjših hitrostih na kakšni ovinkasti cesti, zato kabriolet ne potrebuje močnega motorja. Zdi se nerazumljivo, ko ga kakšen kabriolet premore. Ste se kdaj poskušali peljati nad dovoljeno hitrostno mejo s spuščeno streho? Milo rečeno je neprijetno, zato je zadnje, kar bo lastnik pogrešal, čreda konjev, ki komajda čakajo, da jih spustite v dir.

Če ste ponosni lastnik kabrioleta, pozabite na vse zapisano in vse kritike, saj gotovo veste, s kakšnim namenom ste si ga kupili. Upamo samo, da ne zgolj zato, da bi bili na cesti prepoznavni, temveč zaradi prvinske ljubezni in vetra v laseh, ki ga lahko občutite vseh 365 dni na leto. Angleži, katerih dežela je sicer vse prej kot otok sonca in visokih temperatur, to dobro vedo.