Potniški dostavniki naj bi prevzemali kupce velikim enoprostorcem. Je tako tudi pri Volkswagnu?

Ljudje ob nakupu avtomobila vse bolj razmišljajo tudi o svojih prostočasnih dejavnostih, ki jim postajajo vse bolj pomembne. Sploh mladi ne razmišljajo več o tem, da bi delali do smrti, temveč kako bi maksimalno izkoristili prosti čas. In avtomobili, kot je multivan, so pravi odgovor na njihove zahteve, saj zagotavljajo dovolj prostora za vso športno opremo. Na udaru niso zgolj veliki enoprostorci, marsikdo se za nakup potniškega dostavnika odloči namesto velikega športnega terenca, kot je touareg. Zavedati se je treba, da je novi multivan tehnološko zelo napreden in tudi po tej plati ustrezna alternativa. Mnogi se z njim na daljšo pot podajo po cesti, pa čeprav bi si lahko privoščili letalo. Navsezadnje je v avtu mogoče tudi prespati.

Še vedno uporabljate ime bulli, je to posledica bogate zgodovine?

Gre za vzdevek, ki ga ljubitelji avtomobilov še posebno v Nemčiji dobro poznajo, je pa res, da ima v nekaterih drugih državah slabšalni pomen. A vendarle je več tistih, ki jim je ime blizu in vedo, da gre za legendo na štirih kolesih.

Kako to, da ponujate zgolj dizelske motorje, ne pa tudi bencinskih?

Našim potencialnim kupcem je najpomembnejši čim večji doseg z enim polnjenjem, čas je zanje denar.

Kdaj lahko pričakujemo električno različico?

Na cesto naj bi zapeljala v začetku prihodnjega leta. Marsikaj pri avtu še ni dorečeno. Zmogljivost baterije bo 37,4 kWh, o večji bateriji se še pogovarjamo, je pa ne razvijamo sami, temveč v sodelovanju s podjetjem ABT.

Pri Mercedes-Benzu so nedavno v razredu V predstavili zelo zmogljivo baterijo s 100 kWh.

To jim je uspelo, kar se z razvojem baterij za razred V ukvarjajo že štiri leta. Prepričan sem, da bomo mi še uspešnejši, a potrebujemo čas, ki pa bo krajši od njihovega. Boste videli, razredu V bomo tudi po tej plati konkurenčni.

Električni pogon seveda ni najprimernejši za vozila, kot je multivan.

Res je, primernejši je za vožnjo v mestih, kjer so razdalje krajše. Pri multivanu in njegovih bratih bomo še vedno največ stavili na dizelske motorje. Trenutno se že ukvarjamo z novo generacijo, ki bo slišala na ime T7, razvijamo pa tudi električno različico potniškega dostavnika, ki smo jo poimenovali I.D. buzz. maš