Kamiq je tretji Škodin terenec. Je s tem ponudba zaokrožena ali…

Zaokrožena je. S kamiqom želimo pokriti spodnji segment športnih terencev, s trojico kamiq-karoq-kodiaq pa lahko zdaj tekmecem enakovredno konkuriramo na trgu.

Vsak tretji v svetu prodani avto je športni terenec. Zakaj tako množično prepričajo zemljane?

Gre za vozila, ki ljudem ustrezajo iz več razlogov. Gotovo je prvi višji položaj sedenja, ki omogoča lažji vstop in izstop iz potniške kabine, ljudje se v športnem terencu počutijo tudi bolj varne. Za nameček so športni terenci potencialnim kupcem všečni. Gre za trend, ki se dejansko prilagaja željam voznikov in ga ni mogoče ustaviti.

Vaši konkurenti na glas govorijo o hibridih in električnih vozilih. Kako je s tem pri Škodi, lahko pričakujemo, da bodo tudi športni terenci elektrificirani?

Trenutno je superb na voljo kot priključni hibrid, mali citigo pa bo s prihodnjim letom naprodaj tudi kot povsem električno gnani avto. Vsi koncepti električnih vozil, ki jih je Škoda doslej predstavila, so športni terenci, zato jih lahko v prihodnosti kot take pričakujemo.

Kamiq ne premore štirikolesnega pogona. Si ga potencialni kupci ne želijo?

Gre za odločitev tovarne kot posledico racionalnega premisleka. Glede na namembnost vozila potencialni kupci tovrstnega pogona ne potrebujejo.

Oblika kamiqa je bolj drzna, kot smo vajeni pri škodah. Je testni zajec?

Mogoče. Je pa fino, da se modeli med seboj tudi oblikovno razlikujejo. Oblikovno kamiq prinaša nekaj novega, videli pa bomo, kako se bo trg na to drznost odzval. Če bodo odzivi pozitivni, je čisto mogoče, da bodo tudi druge škode nekoč oblikovno še bolj drzne.

Škode so zadnja leta postale sinonim za prostornost tako na zadnji klopi kot v prtljažniku. Kako je mogoče, da je škoda na primer na enaki platformi bolj prostorna od volkswagna?

Inženirji v tovarni v Mladi Boleslavu imajo svobodo v iskanju optimalne rešitve glede prostornosti. Škoda je vedno slovela po prostornosti, po tem, da ima največji prtljažnik, kar je zapisano tudi v genskem zapisu znamke, in temu se ne bomo odpovedali. Ljudje prostorne avtomobile potrebujejo in jih tudi cenijo.

Znotraj koncerna Škoda ves čas pridobiva pomembnost, a se ve, da je znamka Volkswagen še vedno številka ena. Je v prihodnosti mogoča zamenjava na vrhu?

Vse je v rokah kupcev, ki se odločajo za vozilo določene znamke. Pameten lastnik ne bo zaviral prodaje vozil ene znamke, da bi ustregel drugi. Takšno početje bi bilo nesmiselno. maš