Glavna sprememba novega logotipa, ki so ga danes sicer predstavili le opisno, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa v tem, da nima več tridimenzionalnega učinka. "Verjamemo, da smo ustvarili ikono," je dejal vodja marketinga za Volkswagnova potniška vozila Jochen Sengpiehl.

Na spremembi logotipa so začeli delati oktobra 2015, torej kmalu po izbruhu afere dieselgate. Volkswagen je namreč septembra 2015 priznal, da je v 11 milijonov vozil z dizelskim motorjem po vsem svetu vgradil programsko opremo, ki je na testih prikazovala nižje vrednosti izpušnih plinov. Afera je družbo do sedaj stala več deset milijard evrov v obliki odškodnin in kazni.

Vodja Volkswagnove blagovne znamke Ralf Brandstätter je pojasnil, da so imeli pri "preoblikovanju identitete znamke" v mislih tudi prehod na električno mobilnost. Volkswagnov cilj je namreč postati globalni vodja na področju električne mobilnosti; do leta 2025 želijo prodati milijon električnih vozil letno.

Do leta 2028 želi velikan iz Wolfsburga izdelati 22 milijonov električnih vozil, s tem pa pomembno prispevati k izpolnjevanju zaveze, da koncern do leta 2050 postane popolnoma ogljično nevtralen. Ob tem so strategijo prehoda na električen pogon podkrepili s predstavitvijo novih modelov, ki temeljijo na popolnoma novi platformi, namenjeni izključno električnim vozilom.