Kazanje mišic v svetu avtomobilizma ni poceni, toda predsednikom uprav podjetij to v preteklosti ni bilo pomembno, tudi zavoljo milijardnih dobičkov. Dokaz so bili saloni, kjer so znamke z vloženimi več deset milijoni evrov kar tekmovale v tem, katera bo imela večji in razkošnejši razstavni prostor, katera najlepše in najdražje hostese. Vse drugo ni bilo pomembno, saj je kazanje mišic držalo vodo. Ljudje so drli na sejmišča, da bi jeklene lepotce videli v živo, novinarji pa prav tako nismo imeli izbire, če smo o novostih želeli pravočasno poročati, zato so bili naš standardni repertoar saloni na relaciji Detroit–Ženeva–Pariz ali Frankfurt–Tokio. Nato pa se je zgodilo… Pojavil se je internet in vse postavil na glavo.
Ljudem ni bilo več treba čakati na salon, da bi videli, kaj bo novega in kako je avto videti, novinarji pa smo imeli tako tiskovno kot slikovno gradivo brezplačno n...
Protestniki za mir v Gazi so se danes zabarikadirali v poslopje newyorške univerze Columbia in zaostrili spor z vodstvom univerze, ki je nekaterim že...
Pred dvajsetimi leti so po Evropi pokali ognjemeti. 1. maja 2004 je 75 milijonov Evropejcev lahko čez noč nenadoma reklo, da živijo v Evropski uniji....