Whitney (Kevin Macdonald, 2018)

Po dokumentarcu Whitney Houston (Whitney Houston: Can I Be Me) v režiji Nicka Broomfielda zdaj prihaja na spored še Whitney, ki, prav ste uganili, spet govori o Whitney Houston. Dokumentarec Kevina Macdonalda, tudi režiserja Marleyja, je bil posnet z blagoslovom pevkine družine, kar se pozna tudi po tem, da ne hlepi po spektaklu, in po tem, da so z režiserjem o Whitney spregovorili tudi člani njene družine. Macdonald nas še enkrat spomni, kako talentirana pevka je bila, padca pa po njegovi interpretaciji ni doživela samo zaradi drog in teže slave, ampak zaradi čustvenih težav, ki so izvirale še iz otroške travme. Kakšne, si poglejte sami.

Mary Shelley (Haifaa Al Mansour, 2017)

Morda se zdi nenavadno, da je biografsko drama o ljubezenskem razmerju pisateljice Mary Shelley, ki je zaplet s pesnikom in velikim ženskarjem potem prenesla v roman o Frankensteinu, posnela savdska režiserka, a nekaj stičnih točk med Haifao Al Mansour in Shelley vendarle obstaja. Al Mansourjeva, ki se je proslavila s prvim savdskim celovečercem, ki ga je posnela ženska režiserka, je v svojem Zelenem kolesu pred šestimi leti predstavila uporniško deklico, ki nasprotuje pravilom, ki v Savdski Arabiji veljajo za ženske, našla pa se je tudi v zgodbi Shelleyjeve, ki je tako kot sama odraščala v konservativni in za ženske omejujoči družbi.

Na obali Chesil (Dominic Cooke, 2017)

Znani roman Iana McEwana o mladoporočencih, ki poleti leta 1962 prideta na medene tedne na obalo Chesil, morda ne bo izpolnil pričakovanj bralcev romana, čeprav je scenarij priredil McEwan sam, a je brez dvoma več od romantičnega poletnega filma. Strahove pred fizično intimo in negotovost sta kot par, ki je na prvo skupno noč racionalno sicer pripravljen, težje pa obvladuje čustva, z občutkom prikazala Soarsie Ronan in Billy Howle. Igralsko zasedbo dopolnjuje Emily Watson, polna barv je tudi fotografija, a je film skoraj na meji, da se prevesi v pretirano patetiko.

Misija: Nemogoče – Izpad (Christopher, McQuarrie, 2018)

Bondov je več, Bondi se menjajo. Bondiade grejo dalje tudi brez Seana Conneryja in Pierca Brosnana, a Misija: Nemogoče je mogoča le s Tomom Cruisom. Trikratni nominiranec za oskarja je posnel že šesti del franšize, ki se je pričela daljnega leta 1996. Kot Ethan Hunt tudi tokrat ni potreboval kaskaderskega dvojnika. Za enega izmed prizorov je menda več kot 100-krat skočil s padalom, leto in pol se je učil pilotirati helikopter, med preskakovanjem streh pa si je zlomil gleženj. Kljub temu je po dvanajstih tednih znova lovil supermanovskega Henryja Cavilla (Jekleni mož, 2013), ki je del tokratne zasedbe.

Plesna terapija (Richard Loncraine, 2017)

Potem ko ste si ogledali nadaljevanje filma Mamma Mia!, boste gotovo oprezali za novo dozo plesnih vragolij. Ples je navsezadnje nalezljiv. A če želiš posneti muzikal, se je treba najprej naučiti plesnih korakov. Slovenski kinospored ponuja na primer romantično komedijo britanske produkcije Plesna terapija, v kateri se v zrelih letih za ples ponovno odloči Sandra Abbott. Po skoraj štirih desetletjih zakona namreč odkrije, da jo soprog že dalj časa vara z najboljšo prijateljico, tako da ji ne preostane drugega kot selitev k boemski sestri Bif. Simpatično.