V Sloveniji je bil nedavno predsednik Sony Europe, Shigeru Kumekawa. Pogovarjali smo se o novem vodstvu podjetja, pa tudi njihovi filozofiji, ki se vrti okrog pojma »kando«.

Katere so ključne točke, ki ločujejo Sony od preostalih globalnih podjetij in znamk?

Sony je več kot podjetje, ki ponuja izdelke in storitve. Pri nas ogromno pozornosti namenjamo temu, da pri uporabniku ustvarimo učinek »vav« in močna čustva. Sonyjeva strategija je tesno prepletena z japonsko besedo kando, ki pomeni vzhičenje, začudenje ali čustvo. S tem v m

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.