Pridružite se, prvi mesec samo 1 eur
Lexus ls: velika dilema – voziti ali biti vožen
Dnevnik.si
  • Slovenija
  • Svet
  • Posel
    • Poslovne novice
    • Zaposlitve in kariera
    • Borzni komentar
    • Trg delnic
    • Trg obveznic
    • Indeksi in svežnji
    • Valute
    • Bitcoin
  • Šport
    • Nogomet
    • Košarka
    • Kolesarstvo
    • Hokej na ledu
    • Rokomet
    • Skoki
    • Tenis
    • Ostali športi
    • Rekreacija
    • Planinstvo
    • Igralec kroga
    • Dnevnikova stava
    • Luka Dončić
  • Kultura
    • Glasba
    • Knjiga
    • Oder
    • Film
    • Vizualna umetnost
    • Arhitektura
    • Oblikovanje
    • Mediji
    • Splošno
    • Iz karantene
  • Magazin
    • Aktualno
    • Znanost in tehnologija
    • Kulinarika
    • Moj dom
    • Svet vozil
    • Prosti čas
    • Estrada
    • Zdravje
    • Slovenci po svetu
  • Kronika
  • Lokalno
    • Ljubljana
    • Štajerska, Koroška in Prekmurje
    • Primorska
    • Gorenjska
    • Osrednja Slovenija
    • Dolenjska in Bela krajina
    • Zasavje in Posavje
  • Mnenja
    • Kolumne
    • Komentarji
    • Pisma bralcev
    • Odprta stran
  • Objektiv
    • Komentarji
    • Intervjuji
  • Nedeljski
  • Gazela
  • Moj dom
    • Notranja oprema
    • Ideje za dom
    • Arhitektura
    • Vrt in okolica
    • Gradnja in prenova
    • Energija
    • Varnost
    • Uporabno
    • Vprašajte strokovnjaka
Domača predstavitev

Lexus ls: velika dilema – voziti ali biti vožen

Lexus je že desetletja sopomenka za prestiž in udobje, njihov zastavonoša pa je model LS. Ta je v peti generaciji (prva je na cesto zapeljala leta 1989) zdaj naprodaj tudi v Sloveniji. Na voljo bo zgolj z eno medosno razdaljo, ki pa je razkošnih 3,12 metra, dolžina vozila pa je zrasla na 5,23 metra (+25 mm). Japonci pravijo, da je LS za ljudi, ki si želijo nekaj drugačnega, samosvojega, v boju za kupce pa imajo kar nekaj adutov. Ob hibridnem pogonu tudi zadnji sedež, iz katerega lahko nastane ležišče z masažno funkcijo, ljubiteljem glasbe je na voljo sistem mark levinson s kar 23 zvočniki, varno vožnjo pa zagotavlja druga stopnja avtonomne vožnje ali, prevedeno, avto sam pospešuje in zavira ter na avtocesti ohranja smer. Zaradi vsega skupaj se poraja dilema: avto voziti ali biti vožen. V ponudbi sta dva pogonska sklopa, toda za turbobencinski šestvaljni motor z močjo 417 konjev (307 kW) naj ne bi bilo povpraševanja, saj je njegova osnovna cena zaradi davkov kar 141.600 evrov. Je pa zato hibrid 500h, katerega sistemska moč motorja je 359 konjev (264 kW), dobrih 30 tisočakov cenejši (od 109.900 evrov). V prodajnih načrtih za letošnje leto omenjajo številko pet. maš

maš
24. marec 2018 00:00 24. marec 2018 0:00
Predviden čas branja: 1 min
Domača predstavitev
maš
24. marec 2018 00:00
24. marec 2018 0:00
Predviden čas branja: 1 min

NAJNOVEJŠE

    Vse objave
    LS začenja prodajno pot v Sloveniji s ceno 109.900 evrov.

    LS začenja prodajno pot v Sloveniji s ceno 109.900 evrov. (Foto: Matej Štakul)

    domača predstavitev avtomobil vožnja Lexus IS avtonomna vožnja avtonomno vozilo

    Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno v skladu z določili uporabe in citiranja vsebin.

    Preberite sorodne prispevke

    Volvo XC40: pisan na kožo različnim voznikom

    Volvo XC40: pisan na kožo različnim voznikom

    17.03.2018

    Volvo je z modelom XC40 zdaj tudi v Sloveniji predstavil novo generacijo športnega terenca, ki je pred kratkim postal tudi evropski avto leta....

    Audi A8: novo poglavje na poti do avtonomne vožnje

    Audi A8: novo poglavje na poti do avtonomne vožnje

    03.02.2018

    Audi je s predstavitvijo četrte generacije zastavonoše znamke, modela A8, nakazal usmeritve razvoja vozil tega segmenta v prihodnje. Avto se ponaša z...

    Dacia duster: Deseterica ni le želja, temveč realnost

    Dacia duster: Deseterica ni le želja, temveč realnost

    20.01.2018

    Še malo in bo član elitne deseterice najbolje prodajanih vozil v Sloveniji. Takšni so gotovo načrti odgovornih pri znamki Dacia, ki imajo z novim...

    Seat arona: Upajo, da jih bo dovolj za slovenske kupce

    Seat arona: Upajo, da jih bo dovolj za slovenske kupce

    13.01.2018

    Španska znamka Seat je ena tistih, ki jim gre vsako leto bolje, tudi na slovenskem trgu. Za letos imajo v načrtu na njem prodati okrog 2600...

    Dnevnik.siDružba medijskih vsebin, d.d.
      • DRUŽBA

      • Predstavitev
      • Vodstvo
      • Dosežki
      • Sporočila za javnost
      • OGLAŠEVANJE

      • Spletni oglasi
      • Tiskani oglasi
      • Scena
      • Osmrtnice
      • Mali oglasi
      • EDICIJE

      • Dnevnik
      • Nedeljski dnevnik
      • Razvedrilo
      • Naročanje edicij
      • Digitalni paketi
      • PROJEKTI

      • Gazela
      • Zlata nit
      • POGOJI

      • Naročniški
      • Akcije in nagradne igre
      • Spletno mesto
      • Piškoti
      • Avtorske pravice
      • Volilna kampanja
      • Zasebnost