Lexus ls: velika dilema – voziti ali biti vožen
Lexus je že desetletja sopomenka za prestiž in udobje, njihov zastavonoša pa je model LS. Ta je v peti generaciji (prva je na cesto zapeljala leta 1989) zdaj naprodaj tudi v Sloveniji. Na voljo bo zgolj z eno medosno razdaljo, ki pa je razkošnih 3,12 metra, dolžina vozila pa je zrasla na 5,23 metra (+25 mm). Japonci pravijo, da je LS za ljudi, ki si želijo nekaj drugačnega, samosvojega, v boju za kupce pa imajo kar nekaj adutov. Ob hibridnem pogonu tudi zadnji sedež, iz katerega lahko nastane ležišče z masažno funkcijo, ljubiteljem glasbe je na voljo sistem mark levinson s kar 23 zvočniki, varno vožnjo pa zagotavlja druga stopnja avtonomne vožnje ali, prevedeno, avto sam pospešuje in zavira ter na avtocesti ohranja smer. Zaradi vsega skupaj se poraja dilema: avto voziti ali biti vožen. V ponudbi sta dva pogonska sklopa, toda za turbobencinski šestvaljni motor z močjo 417 konjev (307 kW) naj ne bi bilo povpraševanja, saj je njegova osnovna cena zaradi davkov kar 141.600 evrov. Je pa zato hibrid 500h, katerega sistemska moč motorja je 359 konjev (264 kW), dobrih 30 tisočakov cenejši (od 109.900 evrov). V prodajnih načrtih za letošnje leto omenjajo številko pet. maš